Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1493062

headervuu.jpg

meeting vrijdag 25 september 2009

het was een zéér leuke meeting maar ook kalme met 7 mensen. de meeting verliep zonder problemen. Het was ook een spannende en sportieve meeting zonder al te veel kickmeldingen enzo. de sfeer zat er goed in en voor het eerst in 2 weken was sentasi er ook terug bij( die het niet slecht deed).Proficiat Kai en de andere!

:)

MODES

RA= race

GR= gta race

FM= free mode

PSN RA GR RA GR RA RA FM TOTAL
1. Kai-Shockwave 1e 1e 4e 6e 2e 1e - 15
2. Jordib12 2e 3e 1e 3e 5e 2e - 16
2. svenw1 4e 4e 2e 2e 1e 3e - 16
3. sentasi 3e 2e 3e 3e 7e 7e - 25
4. hyperhayte 5e 6e 5e 1e 6e 4e - 27
5. s_enna 7e 5e 6e 4e 4e 5e - 31
6. black_reno 6e 7e 7e 7e 7e 6e - 40

niet quoten s.v.p

Bewerkt: door jordib12

Geplaatst:
comment_1493213

Ik vond het wel een leuke meeting, alleen had ik wel vaak dat ik in de eerste bocht al meteen weg gebeukt werd, waardoor ik niet zo hoog eindigde, maar ja, tijdens de politie race beukte ik ook (perongeluk) redelijk veel mensen. (had geen Patriot moeten nemen :puh:)

Mag ik ook even zeggen dat ik Black Reno minstens één keer heb zien beuken, dit tijdens de politie race, toen zat hij helemaal achteraan, en toen ik naar achter keek zag ik hem (expres, of hij moet sepastische vingers hebben) iemand van de baan beuken. (wat dan wel S_enna zal zijn geweest)

Geplaatst:
comment_1493276
Ik vond het wel een leuke meeting, alleen had ik wel vaak dat ik in de eerste bocht al meteen weg gebeukt werd, waardoor ik niet zo hoog eindigde, maar ja, tijdens de politie race beukte ik ook (perongeluk) redelijk veel mensen. (had geen Patriot moeten nemen :puh:)

Mag ik ook even zeggen dat ik Black Reno minstens één keer heb zien beuken, dit tijdens de politie race, toen zat hij helemaal achteraan, en toen ik naar achter keek zag ik hem (expres, of hij moet sepastische vingers hebben) iemand van de baan beuken. (wat dan wel S_enna zal zijn geweest)

Komen er meer klachten over Black Reno zal ik hem een of twee weken geen invite meer sturen.

Geplaatst:
comment_1493286
duel nick vs jordi

eindstand 2-1 voor nick! :)

Score bijgewerkt in de hoofdpost.

Algemeen: Als dit een beetje gaat lopen en er komen veel uitslagen binnen, komt er een ranking bij.

Als je wint krijg je een punt, dus dan krijg je een rankingstabel.

Leuk idee.... :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1493384

"LibertyFuckerZ" VS "Jordi, Rullez en desmalle"

Mode: Deathmatch

Datum: Zondag 26 september

Tijd: Ná de meeting rond 16:00-16:30.

Opmerking: Wij bepalen de settings.

Iedereen er mee eens?

Geplaatst:
comment_1493484
Ik stuur hem vanmiddag een PB dat hij erop moet letten.

Mooie meeting verder, I love race. :puh:

ja, hij raced echt niet, hij rijdt gewoon tegenrichting om iemand te raken, dan moet je iets ander hé!

@kai, nice geraced man! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.