Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1504201
Jippie! :D:dans:

Alleen moet ik wel even zeggen dat tijdens de Tasty race massakill in het begin mensen aan het rammen was onder andere Black_Reno werd wat aan de kant gedrukt. :Y

ok, ik wijs hem er even op! op een natuurlijke vriendelijke manier, maar hij is nieuw hé ook.

:)

Ja, waarschijnlijk zal het daar door komen. :Y

Geplaatst:
comment_1504501
Tomeken VS Jordib12

Mode:DM

Datum:10-10-09

Tijd:13:20

Opmerking: :eten:

2/1 voor mij :dans:

wtf? het was toch voor de fun, enmoet ik je uitgedaagt hebben stond het hier!

het telt dus niet mee! :)

niet meer doen hé!

Bewerkt: door jordib12

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1504514
Tomeken VS Jordib12

niet meer doen hé!

>> ?? <<. Score bijgewerkt, Tomeken +1.

Geplaatst:
comment_1504517
Tomeken VS Jordib12

niet meer doen hé!

>> ?? <<. Score bijgewerkt, Tomeken +1.

niet eerlijk!!!!!

kijk dan clubhuis man ik vraag gewoon fun duel shit!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1504521

Dat kan ik niet controleren. ;) Het zelfde geval was bij Rullez VS smartjer die het via msn aangegeven heeft en niet hier. Ook die score was toegevoegd bij Rullez dus dan geldt dat bij deze ook anders zou ik nu bij rullez ook dat punt moeten weghalen.

Geplaatst:
comment_1504522
Dat kan ik niet controleren. ;) Het zelfde geval was bij Rullez VS smartjer die het via msn aangegeven heeft en niet hier. Ook die score was toegevoegd bij Rullez dus dan geldt dat bij deze ook anders zou ik nu bij rullez ook dat punt moeten weghalen.

het was toch verplicht de lijst intevullen dat hebben we ook niet gedaan hé!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1504534

Tomeken heeft de lijst is toch ingevuld? De uitdager plaatst de lijst en niet alle twee de personen. Als we nu de "lijst invullen reden" erbij halen dan zie ik er hier van jou ook een die eigenlijk niet hoort te tellen omdat er een lijst ontbreekt, dus dan zou ik die eigenlijk ook niet mogen meetellen...

Geplaatst:
comment_1504559

Tomeken heeft de lijst is toch ingevuld? De uitdager plaatst de lijst en niet alle twee de personen. Als we nu de "lijst invullen reden" erbij halen dan zie ik er hier van jou ook een die eigenlijk niet hoort te tellen omdat er een lijst ontbreekt, dus dan zou ik die eigenlijk ook niet mogen meetellen...

ja achteraf, ik had de lijst vooordien ingevuldt maar laat maar als tomeken op die manier wil winnen tja!

:)

Bewerkt: door jordib12

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.