Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1505163
Waaromhoudt Jordi de scores bij Rullez is toch de organisator?

rullez zn pc is kapot, en hij vroeg het aan mij! :)

Ik kan soms op dit ding van me ouders, dit keer kon ik er toevallig dezelfde avond nog bij. Soms moet ik twee dagen wachten voordat ik er weer is bijkan. Daarom laat ik tot dat ik weer bij mijn eigen laptop kan iemand anders even de score bijhouden. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1505267

Ik hoop dat er weer genoeg mensen komen vanmiddag. Als er genoeg zijn proberen we weer de VIP-meeting en anders iets van verstoppertje. Als iemand nog een leuk idee heeft dan kan dat hier of tijdens de meeting nog gemeld worden. :)

Geplaatst:
comment_1505288
Ik hoop dat er weer genoeg mensen komen vanmiddag. Als er genoeg zijn proberen we weer de VIP-meeting en anders iets van verstoppertje. Als iemand nog een leuk idee heeft dan kan dat hier of tijdens de meeting nog gemeld worden. :)

ja, leuk! :D

sorry van post in clubhuis heb namelijk niet gekeken! :puh:

maar verstoppertje hoe zit dat dan elkaar blips af dan ofzo?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1505306

Dat is Free Mode met de Blips inderdaad uit. Via de headset of via de chat kan je vragen stellen aan diegene die zich verstopt heeft. Hij kan dan alleen antwoorden met Ja of Nee. Tussendoor mag hij eventueel tips geven.

Geplaatst:
comment_1505312
Dat is Free Mode met de Blips inderdaad uit. Via de headset of via de chat kan je vragen stellen aan diegene die zich verstopt heeft. Hij kan dan alleen antwoorden met Ja of Nee. Tussendoor mag hij eventueel tips geven.

aa, is het elk om de beurt met 2 Man ofzo?

en mag hij zich verplaatsen, en als je hem ziet moet je hem killen zeker? :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1505317

Één iemand (of als iemand met 2 wil mag ook, alleen dan wel gezamenlijk op 1 plek)verstopt zich ergens op het eiland waar we staan. Dus als we spawnen op Algonquin, dan mag je alleen op Algoqnuin verstoppen (anders wordt het wel erg lang zoeken). Diegene moet op die plek blijven en mag zich niet verplaatsen. Wanneer je de persoon gevonden hebt moet je hem killen zodat we de melding bovenaan zien wie hem gevonden heeft (zo krijg je later ook het probleem niet dat er 2 personen zeggen dat ze hem gevonden hebben).

Je mag je mede-tegenstanders NIET killen alleen de persoon die je zoekt, anders zou het zuur zijn als iemand bijna op die plek is en je kilt hem.

De persoon die de verstopper heeft neergschoten is de volgende.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1505319
Één iemand (of als iemand met 2 wil mag ook, alleen dan wel gezamenlijk op 1 plek)verstopt zich ergens op het eiland waar we staan. Dus als we spawnen op Algonquin, dan mag je alleen op Algoqnuin verstoppen (anders wordt het wel erg lang zoeken). Diegene moet op die plek blijven en mag zich niet verplaatsen. Wanneer je de persoon gevonden hebt moet je hem killen zodat we de melding bovenaan zien wie hem gevonden heeft (zo krijg je later ook het probleem niet dat er 2 personen zeggen dat ze hem gevonden hebben).

Je mag je mede-tegenstanders NIET killen alleen de persoon die je zoekt, anders zou het zuur zijn als iemand bijna op die plek is en je kilt hem.

De persoon die de verstopper heeft neergschoten is de volgende.

ok, hopelijk komen er wat mensen! :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1505708

Er zijn tot nu toe een aantal berichten binnen gekomen voor de prijsvraag van "verzin een toernooi". Daaruit heb ik tot nu toe 1 beste gekozen en ik kwam zelf ook nog op 2 ideeën. Waarschijnlijk maak ik v/d week een poll in een nieuw topic. Daarop kan gestemd worden en datzelfde topic wordt later weer gebruikt voor het toernooi zelf.

Als je zelf nog een leuk idee heb kan je deze nog sturen t/m dinsdag.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.