Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1505721
Er zijn tot nu toe een aantal berichten binnen gekomen voor de prijsvraag van "verzin een toernooi". Daaruit heb ik tot nu toe 1 beste gekozen en ik kwam zelf ook nog op 2 ideeën. Waarschijnlijk maak ik v/d week een poll in een nieuw topic. Daarop kan gestemd worden en datzelfde topic wordt later weer gebruikt voor het toernooi zelf.

Als je zelf nog een leuk idee heb kan je deze nog sturen t/m dinsdag.

wiens toernooi koos je? :) wanneer komt dat topic.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1506761

Offcourse zal LangeDraak er een leuke meeting van maken. Daarna kunnen we wat Free Moe klooien en een feestje bouwen. Rondje voor iedereen in Super Star Café @ 19:45. :D

Geplaatst:
comment_1506767
Offcourse zal LangeDraak er een leuke meeting van maken. Daarna kunnen we wat Free Moe klooien en een feestje bouwen. Rondje voor iedereen in Super Star Café @ 19:45. :D

Handig als je even zeg welke, want er zijn er meerdere. :puh: Zelf ben ik meer een fan van de stripclub. :)

Geplaatst:
comment_1506768

Handig als je even zeg welke, want er zijn er meerdere. :puh: Zelf ben ik meer een fan van de stripclub. :)

nemen we die aan star junction op de hoek? :D

Geplaatst:
comment_1506772

nemen we die aan star junction op de hoek? :D

Stripclub!!!!! :@:@

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1507001

Was een geslaagde meeting voor het 1,5 jarig bestaan van de clan! Leuk dat er zoveel mensen kwamen opdagen. Dit is sinds een aantal maanden weer een record! In totaal zijn er 13 mensen aanwezig geweest over de gehele meeting.

Ondanks de connectieproblemen in het begin en later, was het toch nog goed gekomen. In het begin zijn we wat wezen racen en was iedereen mij aan het overrijden (:7). Verder kwamen we later dat er een RPG bij de kerk was, dus dat leverde een grote chaos op. :puh:

Aanwezige leden:

• Kai-ShockWave
  • Nasty-Toilet-Man
  • S_enna
  • Jordib12
  • wheresoldier
  • Wienish
  • David-1209 (teh-lolcat)
  • LangeDraak
  • svenw1
  • Tompie09
  • Haakon
  • GekkieJ01
  • Nick_Kerkwijk

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1510416

Hallo LKZ-leden,

Hierbij deel ik jullie mee dat ik vanaf vandaag niet meer Black_Reno zal heten (reden is omdat account is volgespamt). Ik zal vanaf nu Grand-Theft-Bear heten. Jullie moeten dus niet denken dat ik nieuw ben, ik heb nu gewoon een ander PSN account. Ik zal jullie allemaal op PSN toevoegen (Teminste de mensen die dat willen).

Met vriendelijke groet,

-T_V-

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1510425

Meeting van 15:00 Het ligt aan het aantal deelnemers wat we kunnen doen. Hopelijk kunnen we een keer VIP transport doen. Andere modes kunnen verstoppertje, Heli Fight of Basejumpen zijn. Suggesties kunnen hier gemeld worden of tijdens de chat in Free Mode. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.