Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1355174
Is die meeting nou doorgegaan?!?

Ik heb er niets over gehoord...

Maar ik kan ook niet aanmelden op PSN :duh:

Dus ik weet het niet zeker maar ik denk dat de kans klein is dat deze is doorgegaan :N

Als iemand wilt mag hij de meeting overnemen.

Want meestal vergeet ik het en soms heb ik gwn geen zin in GTA. :7

Volgens mij is LangeDraak wel een goede kandidaat. :Y

Geplaatst:
comment_1355966
Is die meeting nou doorgegaan?!?

Ik heb er niets over gehoord...

Maar ik kan ook niet aanmelden op PSN :duh:

Dus ik weet het niet zeker maar ik denk dat de kans klein is dat deze is doorgegaan :N

Als iemand wilt mag hij de meeting overnemen.

Want meestal vergeet ik het en soms heb ik gwn geen zin in GTA. :7

Volgens mij is LangeDraak wel een goede kandidaat. :Y

Ik ben zeker geen goede kandidaad.... :duh:

dit omdat ik niet zomaar 1 avond in de week heb dat ik altijd kan. Dus kan ik niet garanderen dat de meeting dan altijd door zal gaan.

Echter wil ik best eens in de zoveel tijd een meeting organiseren.... Echter geen vaste wekelijkse meeting.

Ook is dit niet aan mij om te besluiten maar aan onze über LKZ leider Kai :D

Maar waarom doe je het niet zelf??

Dit snap ik dus niet.... Het stuk over vergeten daar kan ik met mijn pet niet bij... Vergeten doe je het niet maar je hebt gewoon geen zin... (Dat is mijn mening hoor)

Maar een ieder is vrij om te beslissen wat hij wilt en dus om te stoppen met meetings te organiseren :7

Bewerkt: door LangeDraak

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1355983

Hierbij is dus duidelijk dat de meeting van EOTR gestopt wordt. Op dit moment hebben we er 2 staan. Een biker-meeting van haakon op vrijdag en een Free Mode meeting op zondag. Meetings zijn altijd vaste dagen in de week.

2 meetings lijkt me op dit moment genoeg. Je bent altijd vrij om in dit topic te melden om iets af te spreken. Als LangeDraak bijvoorbeeld zaterdag graag zin heb in DM, mag hij dat hier gewoon aangeven zodat andere leden ook kunnen komen op die dag. Ook een soort kleine meeting dus.

EDIT: Het blijkt dat haakon de clan heeft verlaten waardoor de meeting vervalt.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1356000

sig2jg9.jpg

Beste LKZ members.... :D

Er komen steeds meer signalen dat er weinig meetings zijn en dat we niet genoeg samen spelen...

Dus vandaar mijn initiatief.... Welkom bij de eerst Squad Based Meeting!!!!

********************************************************************************

Liberty City Riot 1

Gegevens:

Wanneer: Zaterdag 5 September 2009

Hoelaat: 15:00

Einde: Waneer het afgelopen is.

Map: Liberty City

Cops: on

Weapons: Powerful

Traffic: Medium

Pedestrians: Medium

ReSpawn time: 15 sec

Spawn Distance: Near

Time of Day: Random

Weather: Random

Mode: TDM

Duration: 500

Doel:

Vanuit Prison naar Bohan Zie Snapmap welk gebouw om daar veilig een feestje te vieren ;-)

Hoe:

2 Squads.

Per Squad is er 1 leader, 1 VIP <- deze mag absoluut niet dood en een aantal teammembers afhankelijk van het aantal inschrijvingen.

Het is dus handig als iedereen een headset heeft om goed te kunnen communiceren.

Het is ook de bedoeling dat iedereen uit de Squad luistert naar de Squadleader en zijn bevelen opvolgt. De leader bepaald welke route en hoe de VIP verdedigd wordt!!

De squads worden per team gemaakt.

Zo kan je snel en makkelijk je team terug vinden als je dood gaat.

De VIP uit Squad 1 voegt zich bij Squad 2...

De VIP uit Squad 2 voegt zich bij Squad 1....

De reden dat dit gebeurt is dat de VIP een soort mol is... Zijn taak is om ervoor te zorgen dat zijn team (het andere Squad dus) wint. Dit kan hij doen door constant de aandacht van de politie te trekken waardoor het lastig voor de Squad is om aan de politite te ontsnappen.

De VIP moet echter wel meewerken met de Squad... Hij mag dus niet een andere route nemen of niet doen wat er wordt gezegd. Ook mag er nog steeds niet op elkaar geschoten worden.

De eerste 5 minuten is het in Prison knallen op de burgers en politie om met z'n alle wanted sterren te krijgen. (Dus niet op het andere Team :duh: )

Als start sein zal ik dmv een rocket een politieauto opblazen....

Hierna te voet richting Bohan....

Ieder Squad kiest zijn eigen route!!!

We wisselen ook van Squadleaders...

Dus als de squadleader dood gaat dan is de volgende in de lijst... Dit draait steeds door zodat iedereen squadleader is...

Note: De VIP kan geen squad leader worden.

Het team die het snelst het savehouse haalt waarbij de VIP blijft leven (of het minst vaak is doodgegaan) heeft gewonnen!!! De tijden worden geklokt door een lid van de Squads... Per keer dat de VIP om het leven komt kost dit 2 minuten aan straftijd dus het is echt handig om de VIP in leven te houden. (aangezien te voet van prison tot het savehouse ongeveer 20 minuten duurt is 2 minuten straf tijd echt heel veel!!!)

Aangezien er iemand van de tegenpartij binnen de Squad meegaat worden de blips alleen op status Near gezet.

En aangezien we dus niet per team kunnen communiceren (omdat de VIP dan niet de Squad kan volgen) staat de chat op Proximity.... Hiermee moet je dus in de buurt blijven van je Squad members anders versta je ze niet meer. (<- dit laatste wil ik nog even testen en daar heb ik wat hulp bij nodig van mensen met een headset dus als je wilt helpen graag)

En daarmee komt het dus nog meer op teamwork aan.....

Regels:

Niet op elkaars squad members schieten......

Niet op teamgenoten schieten....

VIP mag absoluut niet dood gaan of anders een behoorlijke straf penalty.

Alleen lopend... Dus geen auto's, motoren en ander vervoersmiddel.

Als beide Teams zijn aangekomen op de bestemming dan gaan de members naar buiten (behalve de VIP) en is het op elkaar knallen totdat er 1 team de 500 heeft gehaald. Doordat de VIPS hieraan niet meedoen kan je aan het einde mooi zien hoevaak de VIP van de Squads is doodgegaan. De Squad met de minste totaaltijd heeft gewonnen :tu:

Hierna kan het weer opnieuw gespeeld worden en wordt er een nieuwe VIP aangewezen.

Opgeven:

Als je wilt meedoen geef je dan op door onderstaande Code in te vullen.

Qua taak is het wie als eerst komt die heeft voorrang :schater:

[b]Naam:[/b]
[b]Taak:[/b] VIP / Squad member / Squad Leader <- initieel aan de start
[b]Squad voorkeur:[/b] Squad 1 / Squad 2
[b]Headset:[/b]
[b]Voorkeur tijd: 's middags / 's avonds

Squads:

Squad 1
Taak Naam: HeadSet:
VIP LangeDraak :Y
Squad Leader Sentasi :Y
Squad Member Jordib12 :Y
Squad Member
Squad Member
Squad Member
Squad Member
Squad Member

Squad 2
Taak Naam: HeadSet
VIP
Squad Leader Kai-Shockwave :Y
Squad Member Desmalle :Y
Squad Member
Squad Member
Squad Member
Squad Member
Squad Member

Ook hier zijn trophy's te halen.

Dus doe je best.

Liberty City Riots 1

18.jpg
post-80436-1245257258.pngGa vanuit Prison naar de savehouse in minder dan 30 minuten! (*Incl penalty tijd*)

post-80436-1245257260.pngGa vanuit Prison naar de savehouse in minder dan 45 minuten! (*Incl penalty tijd*)

post-80436-1245257263.pngZit in het winnende Team (*Let op de VIP van het Team zit bij de tegenpartij*)

post-80436-1247821939.pngAls Squad de VIP in leven gehouden! (*VIP is 0x dood gegaan*)

********************************************************************************

Bewerkt: door LangeDraak

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1356001

Uitstekend gedaan :)

Wanneer er een goede reden is (net zoals het topic van Sentasi) mag er altijd een topic aangemaakt worden, zolang het altijd maar een serieus project is. In het ergste geval kan het gesloten en/of verwijderd worden.

Meeting/Topic is goedgekeurd en ik wil je alvast bedanken voor de inzet. Count me in :D

EDIT:

Naam: Kai-ShockWave

Taak: Squad member (andere posities zijn ook goed)

Squad voorkeur: Squad 2

Headset: Ja

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.