Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1521479

Vanavond race-meeting, heb er erg veel zin in. Mochten er meer mensen komen als vorige week zal ik alle races filmen. smile3.gif

ik zal waarschijnelijk filmen, maar als het filmpje 7 min duurt, duurt het 2 uur tegen dat het geupload is! :s?

Heb je dazzle rullez?

Geplaatst:
comment_1521488

Vanavond race-meeting, heb er erg veel zin in. Mochten er meer mensen komen als vorige week zal ik alle races filmen. smile3.gif

ik zal waarschijnelijk filmen, maar als het filmpje 7 min duurt, duurt het 2 uur tegen dat het geupload is! :s?

Heb je dazzle rullez?

Ik heb net alles aan de praat gekregen dus ik neem vanavond wel op. :) Ik neem overigens op met mijn dvd recorder die in mijn home cinema zit. Ik probeer nog een hdmi recorder te regelen, maar de baas van GameBreak.TV wil er geen een voor mijn sponseren. :( Misschien wel een Xbox 360! :D

Geplaatst:
comment_1521518

Heb je dazzle rullez?

Ik heb net alles aan de praat gekregen dus ik neem vanavond wel op. smile3.gif Ik neem overigens op met mijn dvd recorder die in mijn home cinema zit. Ik probeer nog een hdmi recorder te regelen, maar de baas van GameBreak.TV wil er geen een voor mijn sponseren. boos.gif Misschien wel een Xbox 360! icon_mrgreen.gif

Ik zal ook stuk filmen! :)

1 race ofz:p

Geplaatst:
comment_1521709

Ik heb alle races gefilmd en beide deathmatches. Momenteel lukt het me niet op ze up te loaden dus doe ik het morgen. :)

oh, jullie hebben gedeahtmatched. Had me dan een bericht gestuurd, daarvoor zou ik wel komen 8)

Want racen is echt men ding niet hoor :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1521965

Deathmatch?

Het is toch een Race Meeting?

Nouja ik kon niet komen wat ik moest naar een toneelstuk. :puh:

We hebben eerst ongeveer een halfuur Race gedaan waarna er later, i.p.v. meteen Free Mode, er de modes DM werden gespeeld.

Geplaatst:
comment_1521968

Deathmatch?

Het is toch een Race Meeting?

Nouja ik kon niet komen wat ik moest naar een toneelstuk. :puh:

We hebben eerst ongeveer een halfuur Race gedaan waarna er later, i.p.v. meteen Free Mode, er de modes DM werden gespeeld.

Die deathmatchen hadden niks te maken met de meeting? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.