Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1532356

Of je hebt deze week Proefwerkweek...

Dan doe ik toch liever COD :puh: Tis echt verschrikkelijk veel leren weer....

He heeft iemand toevallig al een filmpje gemaakt van COD?? of wil iemand een mooi filmpje maken voor duidelijkheid om te kijken wat ik ervan vind?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1532749

Meeting van vandaag gaat i.v.m. met de release van COD MW2 deze keer niet door. Als mensen toch zin hebben in GTA dan kunnen ze in dit topic wat afspreken. Voor een COD MW2 meeting kan je terecht in LibertyGamerZ.

Geplaatst:
comment_1532758

Of je hebt deze week Proefwerkweek...

Dan doe ik toch liever COD :puh: Tis echt verschrikkelijk veel leren weer....

He heeft iemand toevallig al een filmpje gemaakt van COD?? of wil iemand een mooi filmpje maken voor duidelijkheid om te kijken wat ik ervan vind?

Ik ben bezig met een paar Modern Warfare 2 montages.

Maar die gaan over de storylinedus zitten er een paar spoilers in.

Het eerste deel komt waarschijnlijk vanmiddag op youtube! ^_^

Geplaatst:
comment_1532829

MEDEDELING!

Ik heb sinds kort een idee klaarzitten,

Ik zou een montage maken van 3 of zelfs 4 games!

de games die ik zou nemen zijn: fifa 10 : MW2 : GTA: (uncharted2)

Ik zoek 1 persoon of meerdere die die games heeft(uncharted niet verplicht) en die zou willen helpen met de montage

info:

FIFA 10: een wedstrijd tegen elkaar: waar de hoogtepunten in het filmpje komt

MW2: prive sesie met 2 of meerdere personen: waar de hoogte punten in het filmpje komen!

GTA: zie ik nog wel

Wat heb ik nodig:

bij MW2 en GTA liefst meerdere pesonen; bij fifa slechts 1

1 cameraman die ook uit andere hoekpunt kan filmen(cameraman niet verplicht)

suggesties of meedoen?

Hier plaatsen!

smile3.gif

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1533574

kai Zijt gij de singel player op hardst aant proberen ofzo : D :puh: want ge komt nooit op 1 invite aff

Ik heb gisteren de Storyline uitgespeeld op Hard en Veteran, dus ik ben voorlopig klaar met Single Player en ga me nu volledig richten op Multiplayer en de Special Ops. Vvaak zit ik in Multiplayer-potjes en dan krijg ik een invite en dan wil ik altijd eerst me gamemode afmaken en als dat klaar is vergeet ik meestal dat er een invite was. :7 Zal het de volgende keer ff onthouden, maar als ik niet kom zal ik wel Special ops doen. :puh:

Geplaatst:
comment_1533712

Je raadt nooit wie ik daarjuist in een potje deathmatch met Call Of Duty tegenkwam: :schater:

Alakadabra. :7

Maar het was echt totaal toeval want hij staat niet meer in mijn friendlist.

Btw: Had nog een match 15 kills 1 assist 3 Deads! :D

Geplaatst:
comment_1533863

ivm CoD MW 2 zal de DM-Meeting van vanavond niet doorgaan.

Dit om te voorkomen dat we weer met 2 man zijn.

Ik zal wel on-line zijn met GTA dus als jullie willen spelen prima maar geen officiele meeting.

Volgende week zal de Meeting weer gewoon plaatsvinden aangezien dan de ergste hype er wel weer vanaf is :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.