Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1534159

ivm CoD MW 2 zal de DM-Meeting van vanavond niet doorgaan.

Dit om te voorkomen dat we weer met 2 man zijn.

Ik zal wel on-line zijn met GTA dus als jullie willen spelen prima maar geen officiele meeting.

Volgende week zal de Meeting weer gewoon plaatsvinden aangezien dan de ergste hype er wel weer vanaf is :puh:

Dan begint misschien de Assasin's Creed II hype. :schater:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1534175

Mooie graphics, maar dat spel koop ik wel als die platinum is. :7

Das nog enkele maanden wachten. :7

In die tussentijd kan ik mooi genieten van FIFA en MW2. ;)

En Red Dead Redemption (misschien maffia II) gaat nog voor Assassins, maar die komt pas in voorjaar 2010.

Geplaatst:
comment_1534177

Mooie graphics, maar dat spel koop ik wel als die platinum is. :7

Das nog enkele maanden wachten. :7

In die tussentijd kan ik mooi genieten van FIFA en MW2. ;)

En Red Dead Redemption (misschien maffia II) gaat nog voor Assassins, maar die komt pas in voorjaar 2010.

Juist ja GTA te paard. :7

Zou wel leuk zijn als die een free mode had. :schater:

Geplaatst:
comment_1534349

ivm CoD MW 2 zal de DM-Meeting van vanavond niet doorgaan.

Dit om te voorkomen dat we weer met 2 man zijn.

Ik zal wel on-line zijn met GTA dus als jullie willen spelen prima maar geen officiele meeting.

Volgende week zal de Meeting weer gewoon plaatsvinden aangezien dan de ergste hype er wel weer vanaf is :puh:

Ik ben er volgende week bij, gamesjaar 2009 is voor mij afgelopen. :)

Geplaatst:
comment_1534893

Iemand zin in een potje Killzone 2 :7 ?

Eventueel zou ik zelf LittleBigPlanet uit de kast halen

Is ook misschien wel een leuk idee voor een meeting

De LittleBigPlanet meeting =3

Maar ik dwaal af

Killzone 2 iemand?

Geplaatst:
comment_1535317

Oke jongens i'm back from london en it was fun kheb er alleen beetje griep aan overgehouden

zodalijk komt mn ma thuis en dan heb ik ook modern warfare 2 hehe!! :D

in londen heb ik een telefooncel gezien met over de hele lengte een reclame voor Grand Theft Auto: Chinatown wars en een londense bus met Reclame voor episodes from liberty city toen flipte ik hehe

heb er helaas geen foto van kunnen maken want bij die bus had ik mn camera niet bij de hand en bij die telefooncel in canterbury een middeleeuwse stad was mn camera leeg.. had jullie graag foto's willen laten zien

voor de mensen die naar engeland gaan de politie daar heeft een nog korter lontje dan hier neem dat van mij aan ik maakte een grapje en ik werd al in de kraag gepakt dusjaa..

kai ik las een tijd terug dat jij zat te wachten op the saboteur maar de studio die die aan het maken is is door EA gesloten het is nog onbekend wat er met de game gebeurt dus dat is lastig voor de mensen die op deze game zaten te wachten

Any Questions? :sigaar:

Geplaatst:
comment_1535321

Vanavond is er een race-meeting en ik zit er sterk over na te denken om deze te cancellen voor een weekje en er voor een keertje een Modern Warfare 2 meeting van te maken. Ik host dan gewoon een private party (mits dat mogelijk is) en dan gaan we elkaar dit keer afslachten in verschillende deathmatches en andere gamemodes.

Dus laat even weten wat jullie van het idee vinden of willen jullie een gewone race-meeting?

Geplaatst:
comment_1535322

Vanavond is er een race-meeting en ik zit er sterk over na te denken om deze te cancellen voor een weekje en er voor een keertje een Modern Warfare 2 meeting van te maken. Ik host dan gewoon een private party (mits dat mogelijk is) en dan gaan we elkaar dit keer afslachten in verschillende deathmatches en andere gamemodes.

Dus laat even weten wat jullie van het idee vinden of willen jullie een gewone race-meeting?

vind racen leuk maar ik ben denk ik dan druk bezig met modern warfare 2

Geplaatst:
comment_1535376

Ik zal niet aanwezig zijn vanavond.

Ik heb zowiezo Modern warefare 2 nog niet en voor de racemeeting ben ik er ook niet, er komt vriend langs.

Veel plezier vanavond;)

Geplaatst:
comment_1535418

Ik zie dat er weinig animo voor is, dus ik las alles af. Willen mensen toch met mijn game zal ik een half uurtje later online komen dus om half 8.

Geplaatst:
comment_1535699

Maar ik dwaal af

Killzone 2 iemand?

lbp is een slecht spel om een meeting bij te houden want je kan maar met max 4 spelers :sigaar:

Geplaatst:
comment_1535755

Maar ik dwaal af

Killzone 2 iemand?

lbp is een slecht spel om een meeting bij te houden want je kan maar met max 4 spelers :sigaar:

En je heb nog slechtere online servers als bij GTA IV. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.