Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1535774

Is ook niet echt bedoeld voor online. Het is leuk dat je andere maps kan "downloaden" en spelen, maar om dat nou met 3 andere mensen te doen die alleen maar dood gaan is het ook niet echt veel aan. :puh:

Geplaatst:
comment_1535981

Is ook niet echt bedoeld voor online. Het is leuk dat je andere maps kan "downloaden" en spelen, maar om dat nou met 3 andere mensen te doen die alleen maar dood gaan is het ook niet echt veel aan. :puh:

Opzich wel leuk hoor.

Speel het nog wel eens met Leagle. Leagle en vriendin tegen LD en Vrouw...

Erg grappig.. Maar een headset is wel verplicht anders wordt het drama.

Voor sommige trophy's is het ook handig dat je een meeting organiseerd :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1536136

Het "WOW" effect is wel weer een beetje van MW2 af, dus vanaf morgen gaat de meeting weer van start. Het zou lijk zijn als jullie weer voor een uurtje online kunnen zijn op GTA om wat te gaan klooien e.d. Suggesties kunnen hier geplaatst worden.

Meeting begint om 15:00.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1536141

MEETING

Game: Call Of Duty Modern Warfare 2

Datum: Zaterdag 29 november 2009

Tijd: 14:00 en 19:00

Game modes: Suggesties zijn welkom

Max aantal spelers: 18 spelers

Opmerkingen: -

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1536268

Iemand zin in een potje Killzone 2 :7 ?

Eventueel zou ik zelf LittleBigPlanet uit de kast halen

Is ook misschien wel een leuk idee voor een meeting

De LittleBigPlanet meeting =3

Maar ik dwaal af

Killzone 2 iemand?

Nu dwalen WE af -.-'

Ik had het eerst over Killzone 2!

Geplaatst:
comment_1536554

Het "WOW" effect is wel weer een beetje van MW2 af, dus vanaf morgen gaat de meeting weer van start. Het zou lijk zijn als jullie weer voor een uurtje online kunnen zijn op GTA om wat te gaan klooien e.d. Suggesties kunnen hier geplaatst worden.

Ik ben erbij. :)

Geplaatst:
comment_1536602

Ben er zeker bij...

Kan eindelijk eens kloten in Full-HD dus :klap:

Kom maar op :dans:

Geplaatst:
comment_1536611

Ben er zeker bij...

Nieuwe TV gekocht?

Geplaatst:
comment_1536772

Ben er zeker bij...

Nieuwe TV gekocht?

Jep een 37" Full-Hd LCD :tu:

Geplaatst:
comment_1536783

Ben er zeker bij...

Nieuwe TV gekocht?

Jep een 37" Full-Hd LCD :tu:

Netjes, die van mij is het aan het begeven. :(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1536849

Leuk dat er vanmiddag toch nog een aantal mensen zijn gekomen. ^^ Was vooral vermakelijk met LangeDraak. xD Een paar hadden last van connectieproblemen en konden helaas niet joinen, me vriendelijst was ook weer boven de 50+ dus ik kon een paar mensen niet inviten zoals rico. Zal binnenkort weer wat weggooien. :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.