Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1538085

Wat wordt het nu een Call Of Duty Modern Warfare 2 meeting of toernooi? :7

Als Kenny een cod toernooi wil houden zondag is dat best, die van mij gaat ieder geval gewoon door. Inschrijven is niet nodig.

Dus we mogen gewoon binnenvallen? :7

Maar wordt het dan een private match of een party waardoor we in hetzelfde team zitten en tegen random spelen?

Geplaatst:
comment_1538177

Overleg dan wel even met Rullez, hij organiseert altijd op vrijdag een meeting om 19:00. Maar 20:00 lijkt me denk ik geen probleem want dan zitten we vaak al FM te doen.

@ sven: een baan of kom met schuine wand om tegenaan te rijden.

We plakken het gewoon achter de race-meeting. Michael houd er wel rekening mee dat je eerst enkele missies moet doen voor je online kan. ;)

Geplaatst:
comment_1538191

Overleg dan wel even met Rullez, hij organiseert altijd op vrijdag een meeting om 19:00. Maar 20:00 lijkt me denk ik geen probleem want dan zitten we vaak al FM te doen.

@ sven: een baan of kom met schuine wand om tegenaan te rijden.

We plakken het gewoon achter de race-meeting. Michael houd er wel rekening mee dat je eerst enkele missies moet doen voor je online kan. ;)

Geen probleem :)

Geplaatst:
comment_1538201

Wat wordt het nu een Call Of Duty Modern Warfare 2 meeting of toernooi? emo.gif

Als Kenny een cod toernooi wil houden zondag is dat best, die van mij gaat ieder geval gewoon door. Inschrijven is niet nodig.

Dus we mogen gewoon binnenvallen? emo.gif

Maar wordt het dan een private match of een party waardoor we in hetzelfde team zitten en tegen random spelen?

Gewoon tegen elkaar! niet tegen andere spelers! :) dus nu zaterdag?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1539839

Ik stel voor dat we vandaag meeting MW2 doen? private match?

Maar hoelaat, ik kan rond 14.00 uur en s'avonds!

:7

Er is al een week bekend dat er vandaag een meeting is, dus voorstellen heeft geen zin. 2x, om 14:00 en 19:00.

Geplaatst:
comment_1539930

Even een bericht een Rico, het is nou al de tweede meeting waarin het gebeurd. Zodra jij in de game komt word de leader van de clan Kai-Shockwave automatisch gekickt. Omdat er met zijn internet niks mis is (aangezien hij elke zondag een normale server kan hosten) wil ik je vragen om is te kijken naar je internet aangezien het zo niet verder kan gaan. ;)

Geplaatst:
comment_1539942

Even een bericht een Rico, het is nou al de tweede meeting waarin het gebeurd. Zodra jij in de game komt word de leader van de clan Kai-Shockwave automatisch gekickt. Omdat er met zijn internet niks mis is (aangezien hij elke zondag een normale server kan hosten) wil ik je vragen om is te kijken naar je internet aangezien het zo niet verder kan gaan. ;)

wie is een rico?

Geplaatst:
comment_1540867

Ik kan niks veranderen aan m'n internet,want het is mijn internet helemaal niet.

Dus ik denk dat ik maar een keus heb:uit de clan gaan.

Bewerkt: door ricovs

Geplaatst:
comment_1541059

Ik kan niks veranderen aan m'n internet,want het is mijn internet helemaal niet.

Dus ik denk dat ik maar een keus heb:uit de clan gaan.

Hoe kan dat nu te maken hebben met je internet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.