Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1558663

lbp-logo.jpg

Hallo,

LKZ heeft alles: een eigen subforum, een actief PS3 gedeelte, een inactief xbox 360 en PC gedeelte, 2 talktopics, LRZ, LGZ en natuurlijk een eigen LittleBigPlanet level! Wacht even, dat laatste hebben we nog niet. Omdat veel mensen van LKZ LittleBigPlanet hebben en ik zelf BTW sinds kort ook, en we nog geen exclusief LKZ LBP level hebben, waarmee we de andere clans keihard kunnen uitlachen (of waarmee we uitgelachen worden :puh: ) organiseer ik één, of als het nodig is meerdere, meetings organiseren.

De bedoeling is dat ieder een gedeelte van het level krijgt (1/4), dit wordt aangegeven welk gebied van jou is. Omdat je bij bouwen je eigen camera kan gebruiken kun je dus rustig in je eigen gebied bouwen zonder dat de camera 2 Km uitzoomd en je je afvraagd welk puntje jou sackboy is. Er zal een dikke laag van en bepaald materiaal worden neergelegd, voor de liefhebbers die hun gedeelte naar beneden willen bouwen.

Je bent ook verplicht je te houden aan een paar regels:

• Je blijft van andermans werk af, je bouwt alleen op je eigen gebied, tenzij de ander voor hulp heeft gevraagd.
  • Je moet minimaal beschikken over de basismaterialen, ook moet je er voor zorgen dat je geen tutorials meer moet volgen
  • overleg met de personen naast je waar jou gedeelte begint/eindigt: je moet makkelijk naar het volgende gebied kunnen lopen.

De datum weet ik nog niet, die moeten we bespreken. Er kunnen maximaal 4 mensen zich inschrijven, waarvan ik er al 1 ben. Dus kunnen nog 3 mensen zich inschrijven.

Om je in te schrijven moet je het volgende lijstje invullen:

[color="#FF0000"]Ja, ik doe mee met de LittleBigPlanet meeting(s)[/color]
[b]PSN:[/b]
[b]Datum(s) wanneer ik kan:[/b]
[b]Opmerkingen:[/b]

Je kan je niet meer inschrijven, het maximale aantal personen hebben zich opgegeven, je kan het nog proberen, voor als er nog een plaatsje vrijkomt, maar die kans is zeer klein.

Deelnemers:

[table=header]GTA Forum naam | PSN naam | Opgegeven datum | opmerkingen

gta master 1 | jarnootje | zowiezo in het weekend | -

Kenny-Petrovic | soulramon | Meestal 's avonds en weekend | heeft headset

vdv_axel | Axelectric_ | Altijd, behalve Oud en Nieuw| Bouwen die handel!

Kai-Shockwave | Kai-Shockwave | Deze vakantie en weekend | Doet alleen mee als er echt geshared wordt (Door Jarno: Ik ga zoals gezegd sharen in LBP zelf, en via de PC ;) )[/table]

Invallers:

[table=header]GTA Forum naam | PSN naam | Opgegeven datum | opmerkingen

End of the Riot | svenw1 | - | Heeft PotC DLC en 92%

[/table]

Groetjes GTA Master 1,

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
comment_1559095

Ik weet niet precies hoe dat zit, maar wie krijgt dat level uiteindelijk? Krijgt iedereen dat die eraan heeft meegeholpen of maar 1 iemand?

Ik zal de boel hosten, zodra het level klaar is zet ik hem tussen de communitylevels, en exporteer ik hem naar mijn PC en zet hem op internet met een code op een downloadsite (en dat weer hier neerzetten :) ) zodat iedereen die hem kan downloaden ;). Vervolgens stuur ik iedereen die mee geholpen heeft een PBtje met de link en code erin. Iedereen kan hem dus krijgen :) .

Geplaatst:
comment_1559306

Je kan ook gewoon kopieren aanzetten dan kunnen de andere 3 hem snel ff kopieren en zelf online gooien dat gaat veel makkelijker en dan zet je kopieren weer uit haha

Ja, ik doe mee met de LittleBigPlanet meeting(s)

PSN: soulramon

Datum(s) wanneer ik kan: meestal wel in de avond en in de weekenden

Opmerkingen: ik heb headset :tu:

Geplaatst:
comment_1559397

PSN: Axelectric_

Datum(s) wanneer ik kan: Altijd, behalve Oudjaar ('s avonds) en Nieuwjaar.

Opmerkingen: Bouwen die handel :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1559428

PSN: Kai-ShockWave

Datum(s) wanneer ik kan: In deze vakantie en anders in het weekend.

Opmerkingen: Ik doe mee als er ook echt geshared wordt. Ik moet namelijk ook nog wat trophies om een level te bouwen e.d.

Geplaatst:
comment_1559775

Ik ga jullie nu allemaal toevoegen aan de lijst (waarom meld iedereen zich tegelijk aan, terwijl niemand zich gister aanmeldde :puh: ?? ). We zitten hierbij op het maximale aantal spelers van 4 personen, wat dus betekend dat je je niet meer kan aanmelden. Volgende keer beter :) .

Ik stel voor om de meeting op Zaterdag 2 Januari 2010 om 20:00. Als je dan niet kan meld het dan even op tijd, zodat we het eventueel kunnen verschuiven of zodat er niet onnodig een plekje overblijft.

Ik wou trouwens nog even toevoegen dat ik DLC heb, waaronder het Pirates of the C. levelpack en het MGS levelpack, dus ik zal onder de grondlaag ook nog voor de liefhebbers een laag water plaatsen, dit kan met waterschakelaars veranderen, als je dat wil, OVERLEG DAN MET ANDEREN! Dat omdat je anders iemand anders zijn creatie nog wel eens kan verwoesten. Die schakelaars kan ik ook eventueel voor je plaatsen als je ze wil en zelf niet hebt.

Groetjes LittleBigJarno,

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1559967

20:00 vindt ik erg laat omdat je nogal veel tijd nodig hebt met bouwen, dus liefst 's middags. Sorry dat ik dat niet gemeld heb, maar het leek me logisch (qua werk) dat je een middag meer tijd ervoor hebt. :puh:

Geplaatst:
comment_1560073

20:00 vindt ik erg laat omdat je nogal veel tijd nodig hebt met bouwen, dus liefst 's middags. Sorry dat ik dat niet gemeld heb, maar het leek me logisch (qua werk) dat je een middag meer tijd ervoor hebt. :puh:

Vindt ik ook goed hoor, 14:00?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.