Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1560213

Ik ga jullie nu allemaal toevoegen aan de lijst (waarom meld iedereen zich tegelijk aan, terwijl niemand zich gister aanmeldde :puh: ?? ). We zitten hierbij op het maximale aantal spelers van 4 personen, wat dus betekend dat je je niet meer kan aanmelden. Volgende keer beter :) .

Ik stel voor om de meeting op Zaterdag 2 Januari 2010 om 20:00. Als je dan niet kan meld het dan even op tijd, zodat we het eventueel kunnen verschuiven of zodat er niet onnodig een plekje overblijft.

Ik wou trouwens nog even toevoegen dat ik DLC heb, waaronder het Pirates of the C. levelpack en het MGS levelpack, dus ik zal onder de grondlaag ook nog voor de liefhebbers een laag water plaatsen, dit kan met waterschakelaars veranderen, als je dat wil, OVERLEG DAN MET ANDEREN! Dat omdat je anders iemand anders zijn creatie nog wel eens kan verwoesten. Die schakelaars kan ik ook eventueel voor je plaatsen als je ze wil en zelf niet hebt.

Groetjes LittleBigJarno,

Moet je het Pirates of the Carribean levelpack kopen om water in je level te doen?

Want ik zie nergens tussen mijn materiaal water :puh:

En wat zit er zoal in de levelpacks van POTC & MGS?

Bewerkt: door vdv_axel

Geplaatst:
comment_1560685

Ik ga jullie nu allemaal toevoegen aan de lijst (waarom meld iedereen zich tegelijk aan, terwijl niemand zich gister aanmeldde :puh: ?? ). We zitten hierbij op het maximale aantal spelers van 4 personen, wat dus betekend dat je je niet meer kan aanmelden. Volgende keer beter :) .

Ik stel voor om de meeting op Zaterdag 2 Januari 2010 om 20:00. Als je dan niet kan meld het dan even op tijd, zodat we het eventueel kunnen verschuiven of zodat er niet onnodig een plekje overblijft.

Ik wou trouwens nog even toevoegen dat ik DLC heb, waaronder het Pirates of the C. levelpack en het MGS levelpack, dus ik zal onder de grondlaag ook nog voor de liefhebbers een laag water plaatsen, dit kan met waterschakelaars veranderen, als je dat wil, OVERLEG DAN MET ANDEREN! Dat omdat je anders iemand anders zijn creatie nog wel eens kan verwoesten. Die schakelaars kan ik ook eventueel voor je plaatsen als je ze wil en zelf niet hebt.

Groetjes LittleBigJarno,

Moet je het Pirates of the Carribean levelpack kopen om water in je level te doen?

JA, die moet je kopen, en in die packs oa:

POTC: water en het spul wat er bij hoort, een hoop levels, een kannibalen kostuum, shitload aan stickers, muziek

MGS: paintballpistool met alles wat er bij, een hoop levels, shitload aan stickers, muziek

Als je meer informatie wil moet je even naar de LBP site gaan, daar staat het heel precies beschreven.

@ sven:

Tuurlijk, dat had ik al gezegd, je moet dan wel even, net als iedereen, het inschrijflijstje invullen. Dan heb je nog 10% kans dat je er bij komt :puh: .

@iedereen:

Nog even een korte mededeling: Ik denk er aan om toch niet een dikke laag troep er onder te leggen, omdat ze anders snel gaan zeiken dat het ''te ingewikkeld'' wordt, als je dus ondergronds wil, moet je zelf maar een bult maken ofzoiets, wees er maar creatief in :puh: . Water zal er dus ook niet standaard zijn, maar ik kan een soort schakelaar plaatsen die het waterniveau (en kleur, golven ect.) kan veranderen, te vergelijken met de schakelaar die het licht kan veranderen.

En tot slotte: Ik heb net nog een hele vette boot gemaakt, is nog in beta, laat ik dan wel zien.

En nog een fijne jaarwisseling!

Groetjes Jarno,

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1560841

Kunnen we dan niet beter gewoon 1 onderdeel per persoon doen. Om nou overal meteen water neer te gooien, is ook weer wat té. :puh:

• Water
  • Land
  • Lucht
  • Ondergronds

Dus dan doe jij (Jarno) water. En de rest verdelen we dan onder de anderen.

Misschien een volgorde:

Water > land > ondergronds > lucht.

Geplaatst:
comment_1561461

Groetjes LittleBigJarno,

JA, die moet je kopen, en in die packs oa:

POTC: water en het spul wat er bij hoort, een hoop levels, een kannibalen kostuum, shitload aan stickers, muziek

MGS: paintballpistool met alles wat er bij, een hoop levels, shitload aan stickers, muziek

Als je meer informatie wil moet je even naar de LBP site gaan, daar staat het heel precies beschreven.

@ sven:

Tuurlijk, dat had ik al gezegd, je moet dan wel even, net als iedereen, het inschrijflijstje invullen. Dan heb je nog 10% kans dat je er bij komt :puh: .

@iedereen:

Nog even een korte mededeling: Ik denk er aan om toch niet een dikke laag troep er onder te leggen, omdat ze anders snel gaan zeiken dat het ''te ingewikkeld'' wordt, als je dus ondergronds wil, moet je zelf maar een bult maken ofzoiets, wees er maar creatief in :puh: . Water zal er dus ook niet standaard zijn, maar ik kan een soort schakelaar plaatsen die het waterniveau (en kleur, golven ect.) kan veranderen, te vergelijken met de schakelaar die het licht kan veranderen.

En tot slotte: Ik heb net nog een hele vette boot gemaakt, is nog in beta, laat ik dan wel zien.

En nog een fijne jaarwisseling!

Groetjes Jarno,

Oké, ik heb het POTC en MGS levelpack gekocht.

En nog iets: Wat is eigenlijk de bedoeling dat we doen, gewoon een level bouwen? :puh:

Geplaatst:
comment_1561591

Ja, ik doe mee met de LittleBigPlanet meeting(s)

PSN: svenw1

Datum(s) wanneer ik kan:/

Opmerkingen: Ik heb Pirates DLC en ik heb in totaal 92 % van alle goodies en pijsbubbels in Little Big Planet. ;)

En ik vul dit lijstje in om invaller te zijn. :Y

Geplaatst:
comment_1561981

Kunnen we dan niet beter gewoon 1 onderdeel per persoon doen. Om nou overal meteen water neer te gooien, is ook weer wat té. :puh:

• Water
  • Land
  • Lucht
  • Ondergronds

Dus dan doe jij (Jarno) water. En de rest verdelen we dan onder de anderen.

Misschien een volgorde:

Water > land > ondergronds > lucht.

Goed idee, Kai! Idea accepted! Nu mag ik het ens zeggen :) . Als iedereen even opgeeft welk(e) onderde(e)l(en) je wilt doen, kan ik daar op proberen aan te passen, als je het niet doorgeeft, geef ik je gewoon een onderdeel en heb je pech als je die niet leuk vindt :) . Zelf doe ik al water, dus die is al bezet :) .

@rullez (en de rest)

Happy new year! WTF, zit jij 7 over 12 een bericht te posten :clown: en ik dacht dat ik geen leven had :puh: (grapje ;) )

@ EOTR

ik zal je toevoegen...

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1562000

Ik zit net te bedenken dat we de volgorde iets anders moeten doen. Want het word erg lastig als je op grondniveau zit en je wilt opeens ondergronds. :puh:

Nieuwe volgorde:

Water (1) gaat over (via bv strand) naar land (2). Na het land-avontuur ga je de lucht (3) in (bv luchtballon/vliegtuig/trap/). Vanuit de lucht kom je uiteindelijk op een berg die dus ondergronds (4) gaat (de berg hoort dan al bij ondergronds).

Dan wil ik wel ondergronds doen. :puh:

Geplaatst:
comment_1562179

Ik zit net te bedenken dat we de volgorde iets anders moeten doen. Want het word erg lastig als je op grondniveau zit en je wilt opeens ondergronds. :puh:

Nieuwe volgorde:

Water (1) gaat over (via bv strand) naar land (2). Na het land-avontuur ga je de lucht (3) in (bv luchtballon/vliegtuig/trap/). Vanuit de lucht kom je uiteindelijk op een berg die dus ondergronds (4) gaat (de berg hoort dan al bij ondergronds).

Dan wil ik wel ondergronds doen. :puh:

En jij moet dat bepalen?? :@

:puh:

Grapje, de volgorde maakt me vrij weinig uit, de volgorde die het beste is kan dus ook maar het beste, deze vindt is ook wel prima :) .

Ik doe tot nu toe water en Kai zal z'n creativiteit ondergronds mogen uiten... overige mensen kunnen nog kiezen tussen land en lucht...

Geplaatst:
comment_1562294

Ik doe land ^_^

ok, dan krijgt Soulramon lucht ;) .

Edit:

Ik denk er aan om toch een dikke laag troep (ik denk aan het standaard steen ofzo, je kan het altijd nog verranderen) te leggen, maar dan in gedeeltes, nadeel is dat het de thermometer wel wat zal vullen (ik zal nog even kijken hoeveel het vult ;) ) , voordeel tenopzichte van 1 dikke laag is weer dat je makkelijk alleen jou deel een ander materiaal kan maken en hij niet al te snel zal zeuren dat het te ingewikkeld wordt. Maar waar het vooral makkelijk voor is: sommige overgangen en tunnels. En de kans dat mijn water jullie gedeeltes vernietigd, is veel kleiner.

Iedereen mee eens? (ik moet nog checken hoeveel het de therometer vult)

@Kai: Vindt je het goed als ik dan ook groot en deels een tunnel heb, maar dan onderwater, daar kun je namelijk de leukste dingen maken voor een unterwasser-level :) .

Geplaatst:
comment_1562854

Ik dacht dat we vandaag om 14u gingen beginnen? Waar zijn jullie dan?

Sorry, ik dacht toch echt dat ik de meeting had verschoven naar volgende week, blijkbaar heb ik een typfoutje gemaakt, of was ik in de war met de data in verband met de vakantie en feestdagen, ook was ik erg druk bezig met een boekverslag waardoor ik het misschien vergeten ben, maar het gaat er niet om waar het fout is gegaan, maar dat het fout is gegaan. 1000 maal sorry. We zullen een nieuwe datum moeten afspreken. Zelf kan ik volgend weekend vooral zondag, zaterdag zal ik nog even controleren.

Nogmaals sorry,

Jarno,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.