Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1562908

Ik dacht dat we vandaag om 14u gingen beginnen? Waar zijn jullie dan?

Sorry, ik dacht toch echt dat ik de meeting had verschoven naar volgende week, blijkbaar heb ik een typfoutje gemaakt, of was ik in de war met de data in verband met de vakantie en feestdagen, ook was ik erg druk bezig met een boekverslag waardoor ik het misschien vergeten ben, maar het gaat er niet om waar het fout is gegaan, maar dat het fout is gegaan. 1000 maal sorry. We zullen een nieuwe datum moeten afspreken. Zelf kan ik volgend weekend vooral zondag, zaterdag zal ik nog even controleren.

Nogmaals sorry,

Jarno,

Volgende zaterdag of zondag tijdens de namiddag.

Niet tijdens weekdagen.

Bewerkt: door Axelectric_

Geplaatst:
comment_1563441

Als er genoeg mensen online zijn op GTA IV (15:00) dan gaat hij gewoon door. Ik zal ieder geval online zijn.

Gaan we dan verschillende game modes doen? Ik heb weinig zin in alleen free-mode. :)

Geplaatst:
comment_1563891

Sorry mensen, ik zat met vrienden te spelen.Wij doen ook altijd met 6 mensen , echt geweldig en dan win je vrijwel altijd het potje ook, omdat we dan toch wel met veel sterke gasten zijn.

Als het nog eens COD wordt gedaan, hoop ik er wel bij te zijn.

Geplaatst:
comment_1566481

Voor de meeting wordt erg lastig, maar we kunnen het proberen. Tot zover kan iedereen op zondag, dus dat lijkt me de beste dag. Omdat het voor de meeting moet, lijkt me ongeveer half 1 a 1 uur het beste, als het dan nog niet af is kunnen we eventueel na de meeting nog weer verder bouwen, of gaan we een andere dag verder.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.