Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1566856

Ik weet niet of ik zondag er ben, heb misschien een verjaardag. Weet alleen nog niet hoe laat. :bonk: Misschien kan ik die middag vanaf 1 uur nog wel tot 3 uur. Maar dat zal ik hier zo snel mogelijk melden.

Geplaatst:
comment_1566871

@ Barcelonagek

Vul AUB even het lijstje in en je wordt de tweede invaller, dan heb je een kleine kans dat je er nog bij kan.

@Kai

Is goed.

@iedereen

Om even een exacte tijd vast te stellen: We gaan om 1 uur 's middags aanstaande zondag (10 Januari) beginnen. Grote kans dat we het niet afkrijgen, maar dat hoeft ook niet, we kunnen altijd een andere keer weer verder.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1567005

Mededeling:

Vanwege de dalende interesse in Grand Theft Auto IV worden er een aantal meetings geschrapt. De meetings op dinsdag (LangeDraak) en vrijdag (Rullez) vervallen vanaf heden. Dit betekend dat er alleen nog een meeting op zondag 15:00 is.

Indien de interesse groter wordt in GTA IV kunnen leden in dit topic een eigen meeting organiseren.

Er wordt nog gekeken of de meeting van dinsdag óf vrijdag wordt vervangen door een LibertyGamerZ meeting. Op die meeting worden dus andere games gespeeld (zoals COD MW2). Voor nu kunnen meetings als MW2 zelf georganiseerd worden in het topic LibertyGamerZ zolang er nog geen vaste meeting voor is. Binnenkort volgt daar meer info over.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1567034

Vanwege het uitvallen van de GTA IV-meeting, de vervanging:

MEETING

Game: Call Of Duty Modern Warfare 2

Datum: Vrijdag 8 januari 2010

Tijd: 19:00

Game modes: TDM

Max aantal spelers: 6 á 8

Opmerkingen: We verzamelen als clan in een lobby en spelen daarna tegen andere spelers in TDM.

Geplaatst:
comment_1567051

MEETING

Opmerkingen: We verzamelen als clan in een lobby en spelen daarna tegen andere spelers in TDM.

Ik doe mee! :D

Geplaatst:
comment_1567068

MEETING

Ik doe mee! :D

ik ook!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1567189

We waren echt meesterlijk bezig vandaag. _O_ Echt een goed team, vooral het laatste potje hebben we ondanks het gescheld gewonnen! Misschien moeten we in deze formatie of als ander team elke week trainen. Was een leuke avond! :D

Geplaatst:
comment_1567196

Ik vond het ook erg gezellig. 8)

Van mijn mogen we dit elke week wel gaan doen ja:D , ik denk dat er op moment elke week wel genoeg animo voor kan zijn, want als goed is zijn er nog een aantal in de clan die COD hebben. Maar in deze formatie lijkt me ook prima kai;)

Ik hoop dat dit een vervolg krijgt,

MVG,

barca :tu:

Geplaatst:
comment_1567199

We waren echt meesterlijk bezig vandaag. _O_ Echt een goed team, vooral het laatste potje hebben we ondanks het gescheld gewonnen! Misschien moeten we in deze formatie of als ander team elke week trainen. Was een leuke avond! :D

Was inderdaad leuk... Bij mij ging het wel erg slecht, terwijl het anders altijd veel beter gaat, zaten ook wel veel campers in en mn kills werden telkens gejat :( (Special thanks to Kai for that).

O en Sven had nog wat mooie akties! owna owna!

EDIT

Misschien kunnen we 1 van de 3 GTA meeting weggooien en dan een MW2 meeting doen, GTA wordt niet meer zo veel gespeeld, ik heb vandaag pas weer GTA sinds maanden gedaan. MW2 speelt iedereen deze dagen...

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
comment_1567207

Deze meeting was in één woord EPIC! :D

Ik heb me echt vermaakt! ^_^

Ik had echt vreselijk veel stres toen ik als enige tegen 3 man moest bij Search and Destroy. :7

Maar hebben jullie nu uiteindelijk gewonnen van die irritante britten?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.