Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1567385

Nice! :D

Laat me raden die Britten begonnen te wenen of vertrekten direct? :7

Het ws echt een grote scheldpartij. :schater:

@ Jarno: Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik daar een bericht had neergezet over de meetings. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1567417

Mededeling:

Rullez en ik zijn bezig om MW2-meetings in te delen. Dit zijn de plannen:

Rullez gaat elke 1e week van de maand een meeting organiseren op vrijdag 19:00. (dus 1x per maand)

Dit wordt een private match, waar je dus met z'n allen tegen elkaar speelt.

Nu zoeken we nog iemand voor de andere vrijdagen in de maand. Deze meeting word een algemene meeting, 6 vs de rest. Waarin we dus als team tegen andere mensen spelen.

Zo hebben we wat afwisseling in de meetings.

Heeft iemand interesse?

Eisen: alle MW-vrienden in je lijst en een goede internetverbinding.

Graag via deze website een test laten uitvoeren en je uitkomst erbij plaatsen.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1567447

Heeft iemand interesse?

Eisen: alle MW-vrienden in je lijst en een goede internetverbinding.

Graag via deze website een test laten uitvoeren en je uitkomst erbij plaatsen.

Als je op de PS3 je internetverbinding test, test hij ook de snelheid hoor. En het gaat om de verbinding van de PS3, niet PC (veel mensen gaan testen met de PC).

EDIT: Zowiezo is de download/uploadsnelheid een momentopname. Meestal kom ik wel rond de 6,5 MB/s (die *** van XS4all beloven ons 20 mb/s, maar we krijgen al jaren rond die snelheid).Maar als ik nu test, ik denk omdat ik nu ook mijn PC heb aanstaan, die op de zelfde switch zit, kom ik rond de 4,5 MB/s. Zowiezo, Sinds wanneer moet je de snelheden weten? Gister was er toch geen lag?

Dikke kus,

Jarno,

:clown:

EDIT2

Op dit moment:

676780746.png

En Kai, het gaat toch meer om de NAt-type, dan de snelheid. Als je hele slechte verbinding hebt heb je zowiezo Nat 3. Nat 2 betekend altijd wel dat je zonder lag of problemen kan spelen. Ik denk dat je daar beter achteraan kan vragen dan de snelheid.

Mijne: Nat 2 :engel:

En als ik me vandaag nog verveel maak ik er misschien Nat 1 van :puh: . Das het beste. *ik zie net dta dat alleen kan wanneer hij direct verbinden is met internet, zonder router.

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1568277

Ik ben vanmiddag denk ik niet aanwezig, of het moet aardig doorsneeuwen dat ik het huis niet uit kan :clown:, dus wilt iemand misschien de GTA-meeting overnemen? :bier:

Geplaatst:
comment_1568354

Sven mag mijn plaats innemen voor de LBP-meeting. Ik kan niet. :puh:

Ok, bedankt voor het melden.

En ik zou me willen uitschrijven omdat ik niet meer zoveel intresse heb in LBP. :7

Lekker op tijd....

EDIT

Niemand is op komen dagen, als je je aanmeld, kom dan ook. :@

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
comment_1570357

Ik wil ook wel meedoen met MW2 meeting, bij me menu in MW2 staat nat type : open

En ik speel met kabel ik zal straks test doen! smile3.gif681032008.png

EDIT: ik ken er niks van maar, is dit goed resultaat?

Bewerkt: door jordib12

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.