Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1357555
Best wel eigenlijk een geslaagde meeting. 7 verschillende leden waren aanwezig en het was gezellig :tu:

DM, Race, verstoppertje en wat geklooi in Free Mode waren de bezigheden van vandaag.

Voor de meeting van LangeDraak plakken we er nog een week bij en zorgen we anders dat er wat reclame gemaakt wordt voor die meeting.

was niet ''best wel geslaagd''.

HET WAS GEWELDIG! Duurde lekker lang, er werd veel gelachen en leuke dingen gedaan. Met het toppunt op het einde (was jij net niet meer bij). We gingen namelijk in een gewone teamdeathmatch, met ook andere luitjes er in. We wouden bij elkaar in natuurlijk, maar een andere idiootje ging ook bij ons in. Het was een rocketlaunchers only match.

Gevolg:

Zodra de match begon, schoten wij met z'n drieen op dat ventje, de hele tijd door :puh: . Na vijf minuten gingen we hem kicken met zn allen :puh::) .

EDIT: Kai, gaat de meeting van morgen ook door??

:schater::schater::schater:

Dat ventje hahahaha

Denkt hij in een team te zitten keert het hele team tegen hem :D

Wat een lol was dat!!!!! :schater:

Haha XD Jammer dat ik daar niet bij was. Kwam er weer is niet in door Connectie-probleem.

@ Jarno: Ja, morgen weer meeting om 15:00. Ik ga nog kijken of we iets kunnen doen ofzo, iets met een missie.

Geplaatst:
comment_1357743
Best wel eigenlijk een geslaagde meeting. 7 verschillende leden waren aanwezig en het was gezellig :tu:

DM, Race, verstoppertje en wat geklooi in Free Mode waren de bezigheden van vandaag.

Voor de meeting van LangeDraak plakken we er nog een week bij en zorgen we anders dat er wat reclame gemaakt wordt voor die meeting.

HET WAS GEWELDIG! Duurde lekker lang, er werd veel gelachen en leuke dingen gedaan. Met het toppunt op het einde (was jij net niet meer bij). We gingen namelijk in een gewone teamdeathmatch, met ook andere luitjes er in. We wouden bij elkaar in natuurlijk, maar een andere idiootje ging ook bij ons in. Het was een rocketlaunchers only match.

Gevolg:

Zodra de match begon, schoten wij met z'n drieen op dat ventje, de hele tijd door :puh: . Na vijf minuten gingen we hem kicken met zn allen :puh::) .

Dat ventje hahahaha

Haha XD Jammer dat ik daar niet bij was. Kwam er weer is niet in door Connectie-probleem.

@ Jarno: Ja, morgen weer meeting om 15:00. Ik ga nog kijken of we iets kunnen doen ofzo, iets met een missie.

Mooi zo, Ik probeer wel te komen. Als je niks kunt bedenken kunnen we weer, net als vandaag, weer een beetje vanallees doen en rondklooien ect. . q

Misschien freerunnen? of met de motor over het (vooral bovengrondse) treinrails heen? Of cops and crooks?

Geplaatst:
comment_1357844

Gevolg:

Dat ventje hahahaha

Mooi zo, Ik probeer wel te komen. Als je niks kunt bedenken kunnen we weer, net als vandaag, weer een beetje vanallees doen en rondklooien ect. . q

Misschien freerunnen? of met de motor over het (vooral bovengrondse) treinrails heen? Of cops and crooks?

Free Runnen lijkt wel is leuk om te doen. ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1357852

Ik ben samen vroeger met iemand anders uit de clan wel eens wezen freerunnen. In Alderny heb je daar een mooie plek voor. Volgens mij was Dieko daar ook bij. Het is een soort groot vierkant terrein waar allemaal gebouwen staan. Die zijn allemaal verbonden met trappetjes e.d. Kunst is om bij het 1e gebouw helmala naar boven te klimmen en dan zo door naar ene paar andere gebouwen door te springen en te klimmen. Kunnen we eventueel wel doen.

Geplaatst:
comment_1357854
Ik ben samen vroeger met iemand anders uit de clan wel eens wezen freerunnen. In Alderny heb je daar een mooie plek voor. Volgens mij was Dieko daar ook bij. Het is een soort groot vierkant terrein waar allemaal gebouwen staan. Die zijn allemaal verbonden met trappetjes e.d. Kunst is om bij het 1e gebouw helmala naar boven te klimmen en dan zo door naar ene paar andere gebouwen door te springen en te klimmen. Kunnen we eventueel wel doen.

Zonde dat ik er vanmiddag niet kan meedoen. :-(

Maar kan je die plek is tonen op een Snapmap? :?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1357857

Misschien kunnen Wienish, Platypus, hayte, Radio Es., wupie, arjan123, sentasi en urkaan ook nog wel mee doen :Y

Dan hebben we genoeg spelers lijkt me zo :puh:

Anders stuur ik ze van de week wel een PB of ze mee willen doen.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1357862

Zonde dat ik er vanmiddag niet kan meedoen. :-(

Maar kan je die plek is tonen op een Snapmap? :?

Als ik me niet vergis hier: Click here to view the SnapMap

Vrij groot gebouw dus als je daar rondrijdt zie je hem zo. Het kan ook aan de andeer kant van de snelweg staan, maar dat zie je zo. Daarna kan je op 1 manier het gebouw op via een auto.

Geplaatst:
comment_1357931
Misschien kan je de gamemode veranderen in Cops 'N Crooks want dat lijkt er erg op. :Y

Met het hele grote verschil dat de Squads dus niet op elkaar mogen schieten....

En het de bedoeling is om zo snel mogelijk op een bepaalde plek te komen maar daarbij niet zomaar nutteloos gaan handelen omdat dan de penalty score veel te hoog wordt...

Dus het gaat zeker niet lukken met Cops en Crooks.....

Dus we houden het gewoon lekker bij de mode TDM :tu:

Geplaatst:
comment_1357943

Oja die.

Je kon daar alleen komen met een jeep om bij de trap komen.

15.00 uur meeting toch?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1357951

Oja die.

Je kon daar alleen komen met een jeep om bij de trap komen.

15.00 uur meeting toch?

Yes :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1358541

Was weer een top meeting. De volgende 7 leden waren aanwezig:

- GekkieJ01

- DiekoThaKurd

- Kai-ShockWave

- Jarnootje

- LangeDraak

- arjan123nl

- black_reno

Weer van alles gedaan, alleen begon ik me bij dat clubhuis te irriteren aan het spel en ben ik er maar mee gestopt. Me poppetje wilde niet meewerken, waardoor ik in situaties zat dat ik dood ging. Zoals door aanscheurende auto's die je aanrijden :7

Veel fun gehad met rocketlaunchers en met freerunnen. Verder had als ik me niet vergis Jarno nog een voorstel van een meeting, dit kan in het suggestue-topic geplaatst worden, zodat we dat ook eens kunnen spelen :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.