Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1581915

Was weer een geslaagde meeting. Totaal waren er 10 mensen aanwezig en zijn we 2,5 uur bezig geweest met van alles en nog wat. icon_mrgreen.gif

• Sentasi
  • Soulramon
  • DiekoThaKurd
  • Kai-ShockWave
  • Nasty-Toilet-Man
  • svenw1
  • Niels (?)
  • nick_kerkwijk
  • Yorrick_darkevil
  • Haakontje

Niels was erbij ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1584194

Mededeling:

Vanavond om 19:00 weer Modern Warfare 2 meeting!

Hoste ik die nou???

Ja jij doet deze weke (1e van de maand), alleen je zit tegen de post van vorige week te praten. :puh:

Geplaatst:
comment_1587894

Ik moet om half 7 ergens zijn. Maar ik hoop binnen een half uur tot een uurtje thuis te zijn. Dat ik dan misschien nog mee kan doen.

Maar het wordt krap , ik wil er wel graag bijzijn.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1590658

Toch even een melding voor alle leden.

Vanavond is er onderhoud aan het Playstation Network rond 17:00 tot ongeveer 18:30. Waarschijnlijk kan, net zoals de andere keren, weer gewoon iedereen inloggen. Maar als je er niet in komt, weet je ieder geval wat de oorzaak is.

Geplaatst:
comment_1590665

Vanavond is er onderhoud aan het Playstation Network rond 17:00 tot ongeveer 18:30. Waarschijnlijk kan, net zoals de andere keren, weer gewoon iedereen inloggen. Maar als je er niet in komt, weet je ieder geval wat de oorzaak is.

Wist ik niet, bedankt Kai! :D

Geplaatst:
comment_1590890

Ik kan nog inloggen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.