Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1606043

Ik hoorde trouwens van Jacky dat mensen die Online DLC hebben of de disc niet met elkaar kunnen gamen in TLAD. Hopelijk is dit verbeterd in de PS3-versie. :puh:

Geplaatst:
comment_1606058

Ik hoorde trouwens van Jacky dat mensen die Online DLC hebben of de disc niet met elkaar kunnen gamen in TLAD. Hopelijk is dit verbeterd in de PS3-versie. :puh:

Ik hoop het ook maar volgens mij koopt een merendeel de disk hier toch?

Geplaatst:
comment_1606076

Ik ga voor de disc. :Y Jij ook? :puh:

Mooi dan kunnen wij in ieder geval lachen tijdens base-jumpen :schater:

Want ja ik ga ook voor de disk...

De eerste dag meteen flink oefenen met parachutes naar beneden halen met een rocketlauncher :engel::tu:

Geplaatst:
comment_1606086

Misschien kunnen we best zo'n publieke poll hier over maken zo weten we wie dat wat kiest. :Y

In ieder geval de dag dat die normaal uitkomt (30 maart) kan ik hem waarschijnlijk pas 's avonds spelen, maar ik ga hem wel op zo'n disc kopen. :Y

Geplaatst:
comment_1606127

Ik ga hem ook op disc kopen, maar ik ga eerst beide storylines uitspelen vooraleer ik aan multiplayer begin zodat ik het wat onder de knie krijg. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1606232

headernew.png

Stelling v/d week

In dit topic komt elke week een nieuwe poll met een stelling op vraag waar je op kan stemmen en reageren.

geschiedenis:

Week 49 - Hoe koop jij EFLC?

• Disc (36 stemmen [90.00%])

• PSN (4 stemmen [10.00%])

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.