Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1606341

Ik ga ook voor de disc versie. Ik raad jullie allemaal voor de dis versie. Als je PS3 kapot is of de download onderbreekt, dan heb je een probleem.

Euh, dat is bullshit. Wanneer je iets hebt gekocht, maar het downloaden onderbreekt, dan kun je het gewoon opnieuw kopen.

En ik ga waarschijnlijk alleen voor TBoGT omdat ik niet al het geld van de wereld heb en TLAD mij lang niet zo leuk lijkt. Dus via PSN. En ook wacht ik wel 1 of 2 dagen met kopen. Misschien kunnen sommige mij dan overtuigen om TLAD toch te kopen. Dan ga ik wel naar de winkel.

Geplaatst:
comment_1606346

Ik ga ook voor de disc versie. Ik raad jullie allemaal voor de dis versie. Als je PS3 kapot is of de download onderbreekt, dan heb je een probleem.

Euh, dat is bullshit. Wanneer je iets hebt gekocht, maar het downloaden onderbreekt, dan kun je het gewoon opnieuw kopen.

En ik ga waarschijnlijk alleen voor TBoGT omdat ik niet al het geld van de wereld heb en TLAD mij lang niet zo leuk lijkt. Dus via PSN. En ook wacht ik wel 1 of 2 dagen met kopen. Misschien kunnen sommige mij dan overtuigen om TLAD toch te kopen. Dan ga ik wel naar de winkel.

Zit er geen download limiet op DLC die je koopt?

Dat je het maar bijvoorbeeld 5 keer kan downloaden.

En het irritant is dat als je bijvoorbeeld maar één DLC koopt, bijvoorbeeld TBOGT dan kan je dat soms niet goed volgen vanwege de TLAD story.

Ik ga gewoon voor de disc met allebei de DLC's! ^_^

Offtopic: Zit jij eigenlijk wel in de clan? :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1606358

Iedereen mag reageren. Uit de stemming haal je later dan allen de mensen die in de clan zitten om te kijken wie wel en niet heeft.

Geplaatst:
comment_1606364

Iedereen mag reageren. Uit de stemming haal je later dan allen de mensen die in de clan zitten om te kijken wie wel en niet heeft.

Ik dacht dat dit voor LKZ alleen was, omdat het in het subforum staat en omdat er ook zo'n topic ongeveer is in GTA IV: General. :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1606955

Mededeling:

Omdat mijn Playstation 3 voorlopig nog defect is kan ik niet de meeting van a.s. vrijdag 19:00 (MW2) organiseren.

Nasty-Toilet-Man (Rullez) zal mijn meeting vervangen voor deze week.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.