Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1608736

Ik koop hem op disc; ook omdat er dus nieuwe radiozenders op zitten...bloos.gif Maar base jumpen wordt vet lachen!schater.gif Ik ga gelijk alles uitproberen op 30 maart. Ik zal op die dag dus denk ik helaas niet meedoen met multiplayer, dat doe ik denk ik pas een dag erna of begin april.puh2.gif

PS: ik kan trouwens niet wachten op morgen: dan wordt (hopelijk) het programma van het 2 jarig bestaan van LibertyKillerZ bekend gemaakt!thumbsup2.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1608804

Ik koop hem op disc; ook omdat er dus nieuwe radiozenders op zitten...bloos.gif Maar base jumpen wordt vet lachen!schater.gif Ik ga gelijk alles uitproberen op 30 maart. Ik zal op die dag dus denk ik helaas niet meedoen met multiplayer, dat doe ik denk ik pas een dag erna of begin april.puh2.gif

Er zal die dag ook express geen Multiplayer zijn.

PS: ik kan trouwens niet wachten op morgen: dan wordt (hopelijk) het programma van het 2 jarig bestaan van LibertyKillerZ bekend gemaakt!thumbsup2.gif

Ik weet niet waar je het vandaan hebt, maar het programma verschijnt morgen niet. Hij staat namelijk al lange tijd gepland op a.s. weekend (20/21 maart 2010). Er moeten nog een aantal voorbereidingen gedaan worden. :sigaar: Het inzenden van ideeën kan t/m vandaag.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1608814

Er zal die dag ook express geen Multiplayer zijn.

Ik weet niet waar je het vandaan hebt, maar het programma verschijnt morgen niet. Hij staat namelijk al lange tijd gepland op a.s. weekend (20/21 maart 2010). Er moeten nog een aantal voorbereidingen gedaan worden. :sigaar: Het inzenden van ideeën kan t/m vandaag.

Hoe bedoel je 'express geen multiplayer'?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1608816

Omdat misschien iedereen eerst wat SingePlayer wilt doen? Er zullen best mensen zijn die meteen MP willen doen, maar dan moet je zelf maar wat aangeven op die dag. Je hebt daarna nog de hele feestmaand (maand april) om 3x per week met elkaar te gamen. Dus daarom op de release-dag geen meeting.

Geplaatst:
comment_1609012

Omdat misschien iedereen eerst wat SingePlayer wilt doen? Er zullen best mensen zijn die meteen MP willen doen, maar dan moet je zelf maar wat aangeven op die dag. Je hebt daarna nog de hele feestmaand (maand april) om 3x per week met elkaar te gamen. Dus daarom op de release-dag geen meeting.

Dus je kan geen multiplayer doen, omdat de servers offline zijn? :?

Geplaatst:
comment_1609114

Ik ook! Vooral om uit te proberen wat de functies zijn...:puh:

@Kai (om 19:39): sorry... Zo stond het niet IN de blog. Maar nu weet ik het!:tu: Alleen kan ik het zaterdag niet zien want dan ben ik met me oma, opa en zus naar Belle Perez!!!:dans:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1610481

Disc, was hier al niet een topic van?

Inderdaad, die had ik aangemaakt: KLIK

Daar is het ook veer uitgebreider met plus en minpunten. Geen reden om dit topic open te houden. Check in vervolg even met de zoekfunctie ;) .

EDIT:

Ik bedenk me net dat ze ook samengevoegd kunnen worden, moet je even een moderater vragen.

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
comment_1610504

Disc, was hier al niet een topic van?

Inderdaad, die had ik aangemaakt: KLIK

Daar is het ook veer uitgebreider met plus en minpunten. Geen reden om dit topic open te houden. Check in vervolg even met de zoekfunctie ;) .

EDIT:

Ik bedenk me net dat ze ook samengevoegd kunnen worden, moet je even een moderater vragen.

Zeker omdat het jouw topic is, wijsneus.

Daarbij, als je goed had opgelet, gaat dit topic niet over jan en alleman die dit spel gaat kopen, maar ALLEEN LibertyKillerZ leden, zodat wij weten, met wie we wel en niet samen kunnen spelen

Geplaatst:
comment_1610505

Offtopic: Zit jij eigenlijk wel in de clan? :7

Iedereen mag reageren. Uit de stemming haal je later dan allen de mensen die in de clan zitten om te kijken wie wel en niet heeft.

Ik wil niet moeilijk doen Haakon.

Bewerkt: door End Of The Riot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.