Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1610872

Disc, was hier al niet een topic van?

Inderdaad, die had ik aangemaakt: KLIK

Daar is het ook veer uitgebreider met plus en minpunten. Geen reden om dit topic open te houden. Check in vervolg even met de zoekfunctie ;) .

EDIT:

Ik bedenk me net dat ze ook samengevoegd kunnen worden, moet je even een moderater vragen.

Zeker omdat het jouw topic is, wijsneus.

Daarbij, als je goed had opgelet, gaat dit topic niet over jan en alleman die dit spel gaat kopen, maar ALLEEN LibertyKillerZ leden, zodat wij weten, met wie we wel en niet samen kunnen spelen

Nee hoor, Als het iemand anders zijn topic zou zijn had ik het ook gezegd. Alleen ik onthoud natuurlijk beter mijn eigen topics en of die bestaan dan andere. Ook al was het precies andersom geweest, dan had ik het ook gemeld bij een admin, zodat er samengevoegd kon worden.

@Kenny

Ik had mijn topic vooral aangemaakt om te helpen bij het kiezen, aangezien ik daar nog wel moeite mee had en ik zeker wist dat er wel meer mensen waren. Daarom had ik ook de plus en minpunten er neergezet. De poll had ik er puur bij gedaan zodat mensen kunnen zien wat anderen kiezen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1610899

Er hoeft niks samengevoegd te worden. Deze poll is voor LKZ-leden, als alles weer wordt samengevoegd zijn we onze poll-uitslagen ook kwijt... Over 2/3 weken is deze poll alweer nutteloos dus dan kunnen we hem mooi hergebruiken voor iets anders, dus dan is het probleem ook opgelost. Mensen die niet in LKZ zitten komen hier ook niet dus die zullen heus wel op jou poll stemmen in IV:General.

Geplaatst:
comment_1610984

Ik ga voor de CD-ROM!

Helaas kan een CD-ROM 700 mb opslaan. Fail

Het is nog altijd een DVD Gtaboy107. ;) Maareh hoe ik hem ga halen? Door nog is 17 dagen extra te wachten omdat hij uit is gesteld. :@

Geplaatst:
comment_1611082

Ik ga voor de CD-ROM!

Het is nog altijd een DVD Gtaboy107. ;) Maareh hoe ik hem ga halen? Door nog is 17 dagen extra te wachten omdat hij uit is gesteld. :@

Het is een Blu-Ray, geen DVD. ;)

Geplaatst:
comment_1611111

Ik ga voor de CD-ROM!

Het is een Blu-Ray, geen DVD. ;)

Àangezien Gtaboy107 geen PlayStation 3 heeft ging ik er van uit dat hij op de PC speelt dus is het alsnog een DVD. ;)

Geplaatst:
comment_1611301

Àangezien Gtaboy107 geen PlayStation 3 heeft ging ik er van uit dat hij op de PC speelt dus is het alsnog een DVD. ;)

Mijn excuses. Ik was al vergeten dat EFLC ook op PC kwam, dus ik dacht dat hij het voor de PS3 ging kopen. :puh:

Bewerkt: door Platypus

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1619964

Ik ik ik!

Hier heb je geen headset voor nodig, lijkt mij.

Datum en tijd maken me overigens vrij weinig uit.

Zondag na de meeting doen? Rond 16:00 ofzo?

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.