Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1358557
Was weer een top meeting. De volgende 7 leden waren aanwezig:

- GekkieJ01

- DiekoThaKurd

- Kai-ShockWave

- Jarnootje

- LangeDraak

- arjan123nl

- black_reno

Weer van alles gedaan, alleen begon ik me bij dat clubhuis te irriteren aan het spel en ben ik er maar mee gestopt. Me poppetje wilde niet meewerken, waardoor ik in situaties zat dat ik dood ging. Zoals door aanscheurende auto's die je aanrijden :7

Veel fun gehad met rocketlaunchers en met freerunnen. Verder had als ik me niet vergis Jarno nog een voorstel van een meeting, dit kan in het suggestue-topic geplaatst worden, zodat we dat ook eens kunnen spelen :tu:

Cops & Crooks, was echt sucks, whehe, was helemaal bugged. :schater:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1358579

Ik ga het puntensysteem schrappen. De meetings van tegenwoordig worden vaak met fun-modes gespeeld. Hiervoor in de plaats zullen verschillende rangen komen. Hoe actiever, hoe hoger de rang. Rang wordt weergegeven door sterren. Hoe meer sterren, hoe hoger de rang. Zo simpel is het :puh:

Ledenlijst wordt hierdoor aangepast.

Geplaatst:
comment_1358607
Ik ga het puntensysteem schrappen. De meetings van tegenwoordig worden vaak met fun-modes gespeeld. Hiervoor in de plaats zullen verschillende rangen komen. Hoe actiever, hoe hoger de rang. Rang wordt weergegeven door sterren. Hoe meer sterren, hoe hoger de rang. Zo simpel is het :puh:

Ledenlijst wordt hierdoor aangepast.

Puntensysteem is teveel werk. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1358633

Hierbij het nieuwe rang-systeem:

rankds4.png Rank Naam
23238803.png

01

LibertyNewbie
82975480.png

02

LibertyRobber
64621536.png

03

LibertyDealer
68499704.png

04

LibertyFucker
24370593.png

05

LibertyFighter
88444381.png

06

LibertySpion
41067686.png

07

LibertyCaptain
67554360.png

08

LibertyKiller
24460733.png

09

LibertyUberKiller
49518578.png

10

LibertyGodfather

Niet quoten s.v.p.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1358683

Update

De ledenlijst heeft ook meteen zijn update gekregen. De lijst is nu onderverdeelt in de rangen. Elke rang heeft een apart "blokje" in de ledenlijst. Hoe hoger je rang, hoe hoger je in de lijst staat. Daarnaast geeft de lijst ook weer hoe actief je bent.

Hoe actiever je bent op dit forum (clan) en online, hoe hoger je rang. Je kunt dus promoveren. Zo is dus ook te zien wie wel en niet actief zijn. Nieuwelingen starten automatisch onderaan. Leden die al lang lid zijn, maar niet erg actief beginnen bij rang 2.

De volgorde binnen zo'n "rang-blokje" is willekeurig.

Klik hier om je rang te bekijken:

http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...;showentry=2583

Het kan zijn dat je nog geen toestemming hebt om de pagina te bekijken, meldt dit dan even.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1358694
dat vind ik oneerlijk ik ben heel actief op het forum en een heleboel mensen die al weet ik niet hoelang hier zijn geweest staan boven mij. :duh:

lol, je hebt rang 4. even voor de duidelijkheid. De volgorde in zo'n rang-blokje (waar jij dus toevallig onderaan staat) is willekeurig, je had dus ook bovenaan kunnen staan (boven Ely bijvoorbeeld). Je verschilt dus maar 2 rangen ;)

EDIT: Ik zet je wel boven Ely oké :7 Heb je dezelfde rang maar sta je iets hoger, ookal is dat hetzelfde..

Geplaatst:
comment_1358696
dat vind ik oneerlijk ik ben heel actief op het forum en een heleboel mensen die al weet ik niet hoelang hier zijn geweest staan boven mij. :duh:

lol, je hebt rang 4. even voor de duidelijkheid. De volgorde in zo'n rang-blokje (waar jij dus toevallig onderaan staat) is willekeurig, je had dus ook bovenaan kunnen staan (boven Ely bijvoorbeeld). Je verschilt dus maar 2 rangen ;)

EDIT: Ik zet je wel boven Ely oké :7 Heb je dezelfde rang maar sta je iets hoger, ookal is dat hetzelfde..

dank je dat is heel lief :engel:

maar waarom staat ukandeze dan zo hoog die is al heel lang niet meer in de clan geweest of vergis ik me

en nick was toch uit de clan of vergis ik me

Bewerkt: door wupie

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1358700

dank je dat is heel lief :engel:

maar waarom staat ukandeze dan zo hoog die is al heel lang niet meer in de clan geweest of vergis ik me

en nick was toch uit de clan of vergis ik me

Heb urk laatst nog wel paar keer online gezien in GTA IV :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1358709
Heb urk laatst nog wel paar keer online gezien in GTA IV :Y

maar nick is uit de clan

Als ik me niet vergis zit hij nog in LibertyGamerZ. Alleen moet ik dit even navragen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1358729
Gekkiej en Platypus hebben nu headset :Y

En de lijst met clanwars moet worden upgedated.

Misschien kan iemand je helpen :engel:

Bijgewerkt. Met clanwars wacht ik nog 1 week. Volgende week ga ik ff kijken of er nog wat te doen is op ps3leaderboard. Als je wil kan je dan helpen met die lijsten e.d. :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.