Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1626650

Volgens mij kon ik hier terecht voor alle lekkere hapjes en drankjes e.d.. Of ben ik weer te vroeg? :-(

Er zijn geen wortels...

w00t! Jij ook hier? :D Gezellig joh! Maar ik moest in het clubhuis zijn en dat is dus niet hier.. Hihi..

Geplaatst:
comment_1627351

Wie hebben hier allemaal windows live? Dan voeg ik jullie wel toe als vriend, misschien kunnen we dan eens een deathmatch doen of race? :)

k heb het me id knight 047 kheb een aanvraag om toe te voegen verzonden naar u :) en dal zulle we wel eens een deathmatch doen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1627812

sig2jg9.jpg

Nieuwe meetings voor de PC

We hebben een organisator gevonden die 3x per week een meeting wil organiseren voor de PC. (Forum ID: 007 harings)

Alle PC leden ontvangen nogmaals een PB ter info dat we gaan starten met meetings.

Woensdag

Organisator Online ID: Knight 047

Game: GTA IV PC

Meeting: Deathmatch

Datum: 18:00

Vrijdag

Game: GTA IV PC

Meeting: Free Mode

Zaterdag

Game: GTA IV Personal Computer

Meeting: Cops 'n Crooks

Geplaatst:
comment_1627849

Jep dat ben ik :D

Ik EFLC ook wa eerst op de SP spelen dan kan ik zien wat er nieuw is en wat je er meer kan dan bij de gewone GTA 4 hopelijk zal het net zo leuk worden als de SP in GTA 4 :D

Geplaatst:
comment_1628104

Nice, hoop dat het leuke meetings worden.

Cylas

Zeker als jullie ook komen voeg me toe op Games for windows live dan kan je zien in welke room de meeting is die dag

Ik hoop stiekem dat de winkels morgen al EFLC hebben, dan kunnen we die spelen op de meeting! :D

Ik hoop het ook maar ja bij de FRS krijgen ze die pas vrijdag met een bestelwagen samen met de andere weekelijkse dingen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1628480

Iedereen gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan! :dans: Precies 2 jaar geleden op deze dag (13 april) werd LibertyKillerZ opgericht.

Vanavond om 19:00 zal er een feestelijke meeting zijn op de PS3. :)

Geplaatst:
comment_1628710

Iedereen gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan! :dans: Precies 2 jaar geleden op deze dag (13 april) werd LibertyKillerZ opgericht.

Vanavond om 19:00 zal er een feestelijke meeting zijn op de PS3. :)

Kan niet wachten!static.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.