Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1629119

Was gisteren een leuke meeting op ons 2-jarig bestaan. :bier:

Ik wil LangeDraak, tompie, Haakon, Platypus, Yorick, Rullez, Jarno, smartjer en Sven bedanken dat ze aanwezig waren. Alleen jammer dat sven niet goed kon joinen. :N

Vrijdag is er geen meeting. Hebben mensnen toch behoefte aan een meeting op de release van EFLC dan kunnen ze deze zelf opstarten in dit topic. Zondag is weer de eerst volgende meeting met EFLC.

Geplaatst:
comment_1629310

jammer dat er niets voor de PC staat

Ik wouw ook een meeting voor het 2 jarig bestaan voor de pc maar ik had gisteren problemen met die nieuwe patch maar heb het nu opgelost hopelijk kan je zo meteen wel naar onze meeting onze deathmatch dan vieren we dan wel dat LKZ het 2 jarig bestaan :D

Geplaatst:
comment_1629337

Ik wouw ook een meeting voor het 2 jarig bestaan voor de pc maar ik had gisteren problemen met die nieuwe patch maar heb het nu opgelost hopelijk kan je zo meteen wel naar onze meeting onze deathmatch dan vieren we dan wel dat LKZ het 2 jarig bestaan :D

Ik probeer te komen als het een beetje lukt met het eten! :eten:

Geplaatst:
comment_1629466

Ik probeer te komen als het een beetje lukt met het eten! :eten:

k :) hopelijk kan je erzijn :)

Geplaatst:
comment_1629669

Was wel leuke meeting maar wel heeeel rustig! Volgende keer meer mensen hoop ik(ook al kan ik er niet bij zijn bij de komende 2 meetings :cry: )

Ja het was leuk maar we moeten eens kijken in de pc list en een rapport opzetten van de leden om te kijken of ze wel ON zijn in LKZ PC :)

Geplaatst:
comment_1630313

Wie hebben hier allemaal windows live? Dan voeg ik jullie wel toe als vriend, misschien kunnen we dan eens een deathmatch doen of race? :)

Voeg me maar toe! LIVE ID: Swietie (weet niet zeker of het nu met hoofdletter moet)

Cylas

Geplaatst:
comment_1630355

Als alles mee zit heb ik volgende week de review versie. ^_^

Ik ook hoor xD

Iedereen inderdaad. Ze zullen de 13e al wel verkocht worden. :7

Sommige winkels kennende... :7

de meeste winkels zullen ze wel al willen verkopen voor de release maar als ze dat dan te weten komen zal de bazen niet echt blij zijn :7

Geplaatst:
comment_1631225

DIT BERICHT GELD VOOR PLAYSTATION 3 GEBRUIKERS

Beste Leden van LibertyKillerz,

Sinds vandaag heeft het grootste deel van de clan toch wel Episodes From Liberty City in zijn bezit en is volop bezig met de Storyline of Multiplayer met de rest van de clanleden ;)

Nu zat ik net te spelen en bedacht me toen iets..

..maar ik vraag me af of jullie daarmee instemmen.

Ik vroeg me namelijk af of jullie het goed zouden vinden als ik wekelijks (komt niet in de Vaste Agenda), een Episodic Meeting (of meerdere) zou organiseren met activiteiten enz. die allemaal in het teken staan van deze Episodes.

Dus de ene keer een Race-meeting met motoren uit The Lost and Damned, de andere keer weer een Basejump-competitie in The Ballad of Gay Tony, de week daarop dan weer iets uit The Lost and Damned en ga zo maar door...

Mij leek dit wel een erg leuk idee, maar ik vraag jullie dus eerst of er wel vraag naar is en of jullie het wel leuk lijkt om dit soort meetings bij te wonen ;)

Mvg,

Haakon

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1631227

DIT BERICHT GELD VOOR PLAYSTATION 3 GEBRUIKERS

Beste Leden van LibertyKillerz,

Sinds vandaag heeft het grootste deel van de clan toch wel Episodes From Liberty City in zijn bezit en is volop bezig met de Storyline of Multiplayer met de rest van de clanleden ;)

Nu zat ik net te spelen en bedacht me toen iets..

..maar ik vraag me af of jullie daarmee instemmen.

Ik vroeg me namelijk af of jullie het goed zouden vinden als ik wekelijks (komt niet in de Vaste Agenda), een Episodic Meeting (of meerdere) zou organiseren met activiteiten enz. die allemaal in het teken staan van deze Episodes.

Dus de ene keer een Race-meeting met motoren uit The Lost and Damned, de andere keer weer een Basejump-competitie in The Ballad of Gay Tony, de week daarop dan weer iets uit The Lost and Damned en ga zo maar door...

Mij leek dit wel een erg leuk idee, maar ik vraag jullie dus eerst of er wel vraag naar is en of jullie het wel leuk lijkt om dit soort meetings bij te wonen ;)

Mvg,

Haakon

Deze meetings worden al gehouden. Je bent vrij om op de dag zelf hier iets te plaatsen met een bericht van: "Ik ga vanavond basejumpen, doen jullie mee?", maar het voorstel komt meer in de buurt van vaste meetings. :puh: We hebben de komende weken ook thema weken (deze week nog EFLC, 2e week TLAD, 3e week TBOGT en 4e week EFLC), dus daaraan wil ik me houden.

Geplaatst:
comment_1631409

"JordanJesse1997" VS "?"

Mode:TBOGT DM

Datum:vandaag

Tijd:14:30

Opmerking:

PM me voor een anderre tijd of als je kan naar PSN : JordanJesse1997

Bewerkt: door JordanMaster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.