Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1631519
Ah, dacht dat je MP bedoelde. SinglePlayer weet ik niet. Je kan toch die man bellen die die wapens verkoopt?

Weet ik, maar dat kost geld...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1631527
Ah, dacht dat je MP bedoelde. SinglePlayer weet ik niet. Je kan toch die man bellen die die wapens verkoopt?

Denk je dat je ze gratis krijgt dan. :7 Of je moet cheaten.

Geplaatst:
comment_1631530

Denk je dat je ze gratis krijgt dan. :7 Of je moet cheaten.

Ik gebruik altijd de cheats daarvoor. JUIST daarvoor, maar in TLAD staan die nieuwe wapens er niet in...nope.gif

Geplaatst:
comment_1631546

Al deze cheats geprobeerd?

Of gewoon de story line verder spelen tot je weer de wapens krijgt? :7

Ik heb JUIST die cheats gebruikt ja...duh.gif En ik ben al klaar met de storyline en nog niet die wapens gezien...nope.gif

Geplaatst:
comment_1631550
Welke wapens bedoel je eigenlijk? O.o

In de laatste missie had je trouwens alles moeten kopen. Gewoon alle ammo kopen. Het is toch gratis.

Maar ik gebruik steeds de "Health" cheat... Dan ben je alles weer kwijt. (de nieuwe wapens) En ik wil trouwens die "Episodic" wapens. Dus de wapens van de Episodes zelf.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1631555

In de laatste missie had je trouwens alles moeten kopen. Gewoon alle ammo kopen. Het is toch gratis.

Maar ik gebruik steeds de "Health" cheat... Dan ben je alles weer kwijt. (de nieuwe wapens) En ik wil trouwens die "Episodic" wapens. Dus de wapens van de Episodes zelf.

Je kan alleen de wapens van TLaD doen hé, dus niet die van TBoGT, als je dat bedoelt.

Maar als je het niet kan cheaten, en geen geld hebt, zie ik maar 2 mogelijkheden. Óf je doet de side-missies, óf je doet het hele spel opnieuw en koopt deze keer alles tijdens de laatste missie.

Geplaatst:
comment_1631565

Je kan alleen de wapens van TLaD doen hé, dus niet die van TBoGT, als je dat bedoelt.

Maar als je het niet kan cheaten, en geen geld hebt, zie ik maar 2 mogelijkheden. Óf je doet de side-missies, óf je doet het hele spel opnieuw en koopt deze keer alles tijdens de laatste missie.

Je begrijpt me niet echt he...:t Ik heb WEL geld, maar ik heb geen zin om steeds geld uit te geven aan wapens en sowieso ben ik dat binnen een seconde of 5 weer kwijt, want ik cheat dus. Ik ben eerlijk gezegd een echte cheater...emo.gif En wat bedoel je eigenlijk met die eerste zin???

Geplaatst:
comment_1631583

Je begrijpt me niet echt he...:t Ik heb WEL geld, maar ik heb geen zin om steeds geld uit te geven aan wapens en sowieso ben ik dat binnen een seconde of 5 weer kwijt, want ik cheat dus. Ik ben eerlijk gezegd een echte cheater...emo.gif En wat bedoel je eigenlijk met die eerste zin???

Misschien ligt het aan de persoon die vraagt :t

Wat bedoel je nou precies? Ik snap namelijk, dat je niet alle Episodic wapens te zien krijgt. En daarom zeg ik, als je TLaD speelt zie je niet de TBoGT wapens (en omgekeerd).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.