Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1635144

Tom, probeer eens een kabel of draadloos, wissel met wat je nu doet.

Mijn wonderlijke specs waarmee gta het nog niet doet..

UpNP: Beschikbaar

NAT-Type: 2

:cab:

Ik heb nu draadloos!emo.gif

En? ik bedoel in jouw geval dat je nu eens moet proberen of je met kabel wel UpnP hebt..

Geplaatst:
comment_1635349

Wat voor router heb je?

Een Sitecom633CA7. Maar we doen met het hele gezin met die router.duh.gif

@Hierboven: ik ga geen nieuwe kabel kopen.nope.gif Tenminste, mijn vader niet en ik al helemaal niet.emo.gif

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1635469

Mededeling:

Ik vraag iedereen die UpNp op Niet beschikbaar heeft staan, deze op beschikbaar te zetten. Sentasi heeft al een korte uitleg gegeven hierboven.

Iedereen die UpNp uit heeft staan kan voorlopig niet meedoen met meetings. Helaas, maar we willen meetings spelen en niet elke keer gezeik. Als er 1 iemand een probleem heeft, gebeuren er daarna alleen maar problemen.

In de volgende meetings zullen alle organisatoren 1 voor 1 iedereen inviten. Hierdoor kunnen we zien wie problemen geeft. Daarbij is het dus duidelijk dat je zelf niemand gaat inviten, alleen de host doet dat.

We vragen dus iedereen die UpNp uit heeft staan naar z'n router te gaan en het vinkje UpNp aan te zetten. Als je zelfs NAT-Type 3 hebt moet je deze veranderen naar 2.

Als je het veranderd heb (en ook echt veranderd!) dan kan je het hier melden.

UpNp veranderen:

• End Of The Riot
  • Agent_Smith
  • Grand Theft Auto TOM
  • jordib12 (maar jij hebt al NAT-1)
  • danny24

NAT-Type 3:

• Agent_Smith

----------------------------

Formulier

Ik vraag iedereen zijn internetverbinding te testen die dit nog niet gedaan heeft en zijn uitkomst hier te melden. Graag EERLIJK invullen.

Ga op je Playstation 3 naar > Instellingen > Netwerk instellingen > Internetverbinding testen.

Je krijgt daarna een lijst. Pak onderstaand formulier en neem de uitkomst over van je scherm.

[b]UpNP:[/b]
[b]NAT-Type:[/b]

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1635486

Zie de quote van Sentasi:

Iedereen die geen UPnP heeft, Het is beleangrijk dat dit beschikbaar is. Je kan het aanzetten in je router. Je logt in op je router (de meeste iig) door naar http://192.168.1.1 te gaan in je browser. Standaart login en passwoord zijn meestal admin en admin.

Geplaatst:
comment_1635505

Je moet in je router zoeken naar iets met UPnP, waar je het aan kan vinken. Ik heb zelf een makkelijke router wat dat betreft. (Netgear) Log in op je router, en zoek er even naar.

Als je niks wijzigt behalve UPnP, kan het geen kwaad voor je internet verbinding of netwerk.

routershit.th.png

(Klik voor vergroting)

Zo heb ik het, als je het heb aangevinkt, niet vergeten op apply of toepassen te klikken, en daarna je PS3 opnieuw opstarten en opnieuw de netwerktest uitvoeren ter controle.

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:
comment_1635544

Er bleek wel een sticker op te zitten...emo.gif Maar me vader begreep niet wat erop zou moeten staan.nope.gif Toch heeft het geen zin, want ik krijg de inloggegevens niet van hem.nope.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.