Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1635548

Misschien kan iedereen een foto nemen en hier plaatsen om te zien of er niemand liegt. :puh:

Ik neem aan dat we onze leden kunnen en mogen vertrouwen. Daarnaast, zien we het vanzelf tijdens een meeting. Zie paar posts boven je.

Iedereen die UpNp uit heeft staan kan voorlopig niet meedoen met meetings. Helaas, maar we willen meetings spelen en niet elke keer gezeik. Als er 1 iemand een probleem heeft, gebeuren er daarna alleen maar problemen.

In de volgende meetings zullen alle organisatoren 1 voor 1 iedereen inviten. Hierdoor kunnen we zien wie problemen geeft. Daarbij is het dus duidelijk dat je zelf niemand gaat inviten, alleen de host doet dat.

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:
comment_1635695

Waarom 2 routers? Snap niet waar dat goed voor is. :puh: Probeer dan iig op beide routers UPnP aan te zetten maar.. :puh:

Ga in je web browser naar het volgende adres: http://192.168.1.1 Je zult nu een login scherm krijgen. Standaart naam en password is admin en admin. Als dit niet klopt moet je degene vragen bij jullie die de juiste inloggegevens heeft.

Je bent dan nu in het configuratiescherm van je router, waarin je op zoek moet naar UPnP. Elke router is verschillend daarin, ik kan niet zeggen waar je moet zoeken. :puh:

Een 2e optie om er in te komen is door te surfen naar http://www.whatismyip.com/. Vervolgens kopieër je je het cijfergetal (je IP) in de adresbalk van je browser en druk op enter, je zult nu ook in het login scherm komen.

3e optie is op je router(s) kijken. Vaak zit er aan de onderkant een sticker met een webadres. Surf daarheen en je komt ook in een login scherm.

Als het gelukt is, PS3 herstarten en nogmaals de Netwerktest uitvoeren ter controle, en het hier even laten weten. :puh: Ook als je er niet uit komt.

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:
comment_1635709

Ik heb nu UPnP!!!worshippy.gif Me vader had hem toch effe ingeschakeld.:puh:

Dus lijstje:

UPnP: Beschikbaar

NAT-Type: 2

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.