Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1636422

Stap 2 kan bij verschillende mensen anders zijn. Ik kan me nog herinneren dat het bij mijn Sitecom router troep geval ding iets van 192.168.0.1 was. Als 192.168.1.1 niet werkt, moet je dus naar Start -> Uitvoeren -> cmd -> ipconfig -> Ethernet-adapter LAN-verbinding: Standaardgateway: (bij mij staat hier 192.168.1.1), dit dan invoeren in je adres balk van je browser.

Bij mijn Linksys Compact Wireless-G Broadband router staat UPnP shizzle overigens bij Administration -> UPnP aanvinken. Ik heb trouwens wel ports geforwarded, weet niet of deze iets hebben verandert.

Geplaatst:
comment_1636478

UPnP is niet vereist voor een goede netwerk verbinding.

UPnP betekend Universal Plug & Play. dat wilt dus zeggen als dat op beide apparaten aan staat dat de Ps3 de instellingen van de router automatisch overneemt

Staat op de PS3 site

Mensen die problemen hebben moeten hun PS3 in de DMZ zetten

Klik

Geplaatst:
comment_1636490

Wat dus betekend, dat als je UPnP aanzet, alles automatisch gebeurt, ook DMZ.

Het probleem is dat niet elk router UPnP ondersteunt. Het ligt ook aan je upload en download snelheid.

Draadloos verbindingen hebben daar meestal last van. Behalve als het dicht in de buurt is.

Geplaatst:
comment_1636502

Elke router ondersteunt UPnP. Als dit niet het geval is, moet je de firmware van je router updaten. (Die is dan stokoud, net als je router, of er zit custom firmware van je ISP op)

Draadloos is ook onzin, mijn PS3 is draadloos verbonden, en werkt perfect. Hij geeft een downloadsnelheid van 20mb/s.

Als je NAT 2 en UPnP heb, en je hebt nog steeds problemen, zul je handmatig de juiste poorten open moeten zetten in je router.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.