Nou ik heb gezocht.. kon er 1 2 3 niet een onderwerp over vinden, nou ik heb vandaag Gta IV dus gekocht voor de pc ben zo aan het spelen, krijg de politie achter me aan tot het wat te heet word onder mn schoenen. Ik wil dus een opgeslagen spel laden, maar mijn opgeslagen spel laad hij dus niet door... Heb het een paar keer geprobeerd, ik heb dus de missie cousins bellics opgeslagen, kreeg de politie achter me aan zo heftig dat ik weer opnieuw mn opgeslagen spel wou laden ik heb wel een kwartier gewacht maar dan is hij nog aan het laden... Heeft iemand enig idee hoe dit kan wat ik hier aan kan doen?
Heey,
Nou ik heb gezocht.. kon er 1 2 3 niet een onderwerp over vinden, nou ik heb vandaag Gta IV dus gekocht voor de pc ben zo aan het spelen, krijg de politie achter me aan tot het wat te heet word onder mn schoenen.
Ik wil dus een opgeslagen spel laden, maar mijn opgeslagen spel laad hij dus niet door... Heb het een paar keer geprobeerd, ik heb dus de missie cousins bellics opgeslagen, kreeg de politie achter me aan zo heftig dat ik weer opnieuw mn opgeslagen spel wou laden ik heb wel een kwartier gewacht maar dan is hij nog aan het laden...
Heeft iemand enig idee hoe dit kan wat ik hier aan kan doen?
Alvast bedankt!