Geplaatst: 10 februari 200916 jaren comment_1268820 iedereen zegt allemaal dingen over dat gta iv tlad ook op pc komt is dit waar een heb ik iets gemist of is het alleen voor xbox360?
Geplaatst: 11 februari 200916 jaren comment_1268851 Voor zover ik weet zou het alleen voor de xbox en ps3 komen, maarja wie ben ik... gewoon afwachten denk ik zo.. geruchten in de wereld helpen hebben we natuurlijk niks aan.. en denk dat het aan rockstar is om te bepalen als ze hem op pc uitbrengen ofniet, het zou wel leuk zijn natuurlijk
Geplaatst: 11 februari 200916 jaren comment_1268871 Voor zover ik weet zou het alleen voor de xbox en ps3 komen, maarja wie ben ik... gewoon afwachten denk ik zo.. geruchten in de wereld helpen hebben we natuurlijk niks aan.. en denk dat het aan rockstar is om te bepalen als ze hem op pc uitbrengen ofniet, het zou wel leuk zijn natuurlijk Hoe weet jij dat ie op de Xbox360 en PS3 komt? On-topic: Het is alleen bekend dat The Lost and Damned voor de Xbox360 komt, op de PC weten wij nog niet. Het is gewoon afwachten.
Geplaatst: 11 februari 200916 jaren comment_1268892 Hij komt iig niet op PS3. PC zou wel kunnen omdat dat natuurlijk ook van Microsoft is. EDIT: GTA IV op de PC is niet van Microsoft, maar ik bedoel wat diegene onder mij zegt. Bewerkt: 11 februari 200916 jaren door Dvt
Geplaatst: 11 februari 200916 jaren comment_1268923 Ik denk het haast wel omdat GTA IV Games for Windows gebruikt. En ze kunnen er een cent meer mee verdienen.
Geplaatst: 11 februari 200916 jaren Auteur comment_1269060 Voor zover ik weet zou het alleen voor de xbox en ps3 komen, maarja wie ben ik... gewoon afwachten denk ik zo.. geruchten in de wereld helpen hebben we natuurlijk niks aan.. en denk dat het aan rockstar is om te bepalen als ze hem op pc uitbrengen ofniet, het zou wel leuk zijn natuurlijk hij komt in ieder geval zeker nog niet op de ps3 uit dat zeggen inderdaat een hoop mensen maar dat is tot nu toe nog altijd onzin
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren Auteur comment_1285016 ach jah je weet hoe het gaat mer R* exclusive spellen voor een platform
iedereen zegt allemaal dingen over dat gta iv tlad ook op pc komt
is dit waar een heb ik iets gemist of is het alleen voor xbox360?