Geplaatst: 10 februari 200916 jaren comment_1268830 Beste, Ik heb GTA IV (legale versie) geinstalleerd. maar wanneer ik op de play heb geduwd bij de rockstar social club begint het spel en dan springt mijn scherm af op power save mode maar kan ik de geluiden nog wel horen :s Kan iemand me helpen aub (nieuwste patch nog niet geinstalleerd) GRTZ Kellir
Geplaatst: 11 februari 200916 jaren comment_1268897 - Voldoet je computer aan de minimale systeemeisen? (of post je systeem en wij kunnen dan oordelen. Doe dit via start - uitvoeren - "dxdiag" typen en op enter drukken, of download Flitskikker info tool) - Heb je de patches geinstalleerd? Je geeft zelf al aan van niet, dus doen. - Heb je de speciale GTA IV drivers van ATI/nVidia?
Geplaatst: 11 februari 200916 jaren comment_1269127 het kan zijn dat het spel out of range is. Ook kan de driver crashen waardoor je niet meer kunt spelen.
Geplaatst: 20 februari 200916 jaren Auteur comment_1278702 de driver van ATI heb ik denk ik nog niet ik zal is zien of ik die kan downloaden .
Beste,
Ik heb GTA IV (legale versie) geinstalleerd. maar wanneer ik op de play heb geduwd bij de rockstar social club begint het spel en dan springt mijn scherm af op power save mode maar kan ik de geluiden nog wel horen :s
Kan iemand me helpen aub
(nieuwste patch nog niet geinstalleerd)
GRTZ Kellir