Geplaatst: 12 februari 200916 jaren comment_1269745 ik had een vraag of er een mod is dat je bij politie, ambulance en brandweer ook alleen de waarschuwingslichten konde branden zonder
Geplaatst: 21 februari 200916 jaren comment_1279196 Ik kan ook normaal reageren :cya: :cya: Ik ook! Ik kan normaal reageren. Jij kan normaal reageren. Wij kunnen normaal reageren _O_
Geplaatst: 21 februari 200916 jaren comment_1279629 Kan ik niks zeggen zonder dat er meteen ongelooflijk off-topic wordt gegaan..? Kom op.. Als dat normaal reageren is..
Geplaatst: 23 februari 200916 jaren comment_1281175 Okééééééééé ik zal hier dan maar de slimste zijn zeker... ONtopic dus! Ik heb het vermoeden dat dit topic bedoeld was op GTA SA, maar ik ben aan het kijken of dat ook mogelijk is in IV... Ik denk van wel! Bij een interventievoertuig zitten altijd 2 sirenes, de sirene die je gewoon door de "Horn" knop aanzet, en de sirene die je hoort als je de "Horn" knop blijft indrukken... As je die eerste (of tweede, naargelang) door een leeg audio-bestand vervangt, dan kan je kiezen tussen een hoorbare sirene, of enkel zwaailichten! wtc Bewerkt: 23 februari 200916 jaren door wtc
Geplaatst: 23 februari 200916 jaren comment_1281369 Ja, alleen is er, voor zover ik weet, nog geen GTA IV geluidprogramma. In principe zal het wel kunnen.
Geplaatst: 26 februari 200916 jaren comment_1284400 Ik heb het gezien.. het is een cleo3 mod hier is een filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=ozC9XhJ_dNo...re=channel_page
Geplaatst: 5 maart 200916 jaren comment_1291433 Ik weet hoe het kan met GTA SA. niet met GTA IV als je wilt weten over GTA SA. ik heb een mod dan kan je alle lichten aanzetten, maar je hebt geen sirenes. met deze mod heb je zelfs de prachtige knipperende kop/achterlampen als je hem aanzet!
ik had een vraag of er een mod is dat je bij politie, ambulance en brandweer ook alleen de waarschuwingslichten konde branden zonder