Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

raar

ik was lekker aan het rijden met politie achter me aan en ik reed perongeluk het water in en toen deed ik de cheat van de hovercraft maar hij dreef niet op het water maar stond op de bodem dus ik zwom naar de bodem en deed driehoekje en kon gwoon op de bodem varen en je adem ging er niet af :huh: :D

naamloos6tb.png

Edited by gtadude

Featured Replies

• Author

okee kan iemand hem verplaatsen dan :(

offtopic: heb je al nagelezen wat je zoal getypt hebt ik kan het amper volgen

ik was lekker aan het rijden met politie achter me aan en ik reed het water in en deet de hovercraft cheat en hij stond op de bodem dus ik ging onder water zwemmen en kon er gewoon in zonder dat je adem onmlaag ging  

het was hier:

leesje de volgende keer vlug getyptE text ff na dit is irritant voor gasten en andere forum leden ;)

Edited by Biohazard1990yakuza

ik was lekker aan het rijden met politie achter me aan en ik reed het water in en deet de hovercraft cheat en hij stond op de bodem dus ik ging onder water zwemmen en kon er gewoon in zonder dat je adem onmlaag ging  

het was hier:

leesje de volgende keer vluggetypt text ff na dits irritant voor gasten en andere leden ;)

of jij altijd lekker duidelijk typt <_< .iedereen maakt foutjes. <_<

kan iemand een vertaal machine zoeken want hier snap ik niks van

leesje de volgende keer vlug getypt text ff na dit is irritant voor gasten en andere forum leden

ik denk dat er moet staan

lees de volgende keer je tekst als je het hebt getypt want dat is irritant voor de gasten en forum leden. ;)

Edited by X-Zero

het was hier:

leesje de volgende keer vluggetypt text ff na dits irritant voor gasten en andere leden ;)

of jij altijd lekker duidelijk typt <_< .iedereen maakt foutjes. <_<

kan iemand een vertaal machine zoeken want hier snap ik niks van

leesje de volgende keer vlug getypt text ff na dit is irritant voor gasten en andere forum leden

ik denk dat er moet staan

lees de volgende keer je tekst als je het hebt getypt want dat is irritant voor de gasten en forum leden. ;)

hij heeft gelijk lees je eigen text ook maar eens na!!!!!! voor je begint te klagen over andere gebruikers!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ph34r: :angry: