Ik ben bezig met een site bouwen. Nu maak ik daar een contactformulier mee. Alleen ik heb daar nog één probleempje mee. De textarea's zijn wit, op een witte achtergrond zonder border. Moeilijk te zien dus. Nu heb ik het volgende aangepast en toegevoegd in de CSS:
De bg-color werkt prima. Alleen die wil ik dus gewoon wit houden. Ik wil er wel een zwarte border omheen hebben. Alleen hij werkt niet als ik hem in de CSS op deze manier zet. De BG-color werkt prima, alleen de border niet. Weet iemand wat het probleem is? Dank u!
Hey mensen,
Ik ben bezig met een site bouwen. Nu maak ik daar een contactformulier mee. Alleen ik heb daar nog één probleempje mee. De textarea's zijn wit, op een witte achtergrond zonder border. Moeilijk te zien dus. Nu heb ik het volgende aangepast en toegevoegd in de CSS:
INPUT,SELECT,TEXTAREA { border: 1px black; background-color: #ffffff; }De bg-color werkt prima. Alleen die wil ik dus gewoon wit houden. Ik wil er wel een zwarte border omheen hebben. Alleen hij werkt niet als ik hem in de CSS op deze manier zet. De BG-color werkt prima, alleen de border niet. Weet iemand wat het probleem is? Dank u!