Jump to content
Geplaatst:
comment_1271143

project_origin_logo.jpg

Hey beste lezers!

Ik zag dat er geen topic was over F.E.A.R 2!

Ik vind het een van de engste spellen ooit en ik heb het vergelijken met Resident Evil 5.

En ik vond F.E.A.R 2 veel enger want er kwam uit het niets geesten enz op je af.

Het leuke van F.E.A.R 2 is dat je slowmotion action kan doen.

Dus tijdens het schieten kan je op het slowmotion knopje drukken en zie je alles in slowmotion.

Het enge van het speel is dat je vaak wordt achtervolgd door een kleuter en er gebeuren onverwachts dingen.

klik hier voor mooier kwaliteit

GTA Haas

Het is 2005, je zit bij een team. Die team is een speciale team, genaamd F.E.A.R. dat staat voor: First Encounter Assault Recon. Nou, er valt een mysterieuse troepenmacht vanuit het niets de Amerikaanse basis binnen en gijzeld iedereen. Een reddingsteam wordt er op afgestuurd maar worden afgeslacht, nu is het de taak aan jou en jou team om die mysterieuze troepenmacht te afslachten. Onderweg kom je rare dingen tegen, je krijgt een afbeelding op je scherm als je bezig bent met een dood persoon. Héél eng, en als je verder gaat kom je dat ook tegen. Het is erg angstig als dat meisje naar je toe komt lopen. Het meisje heet Alma. In F.E.A.R. 2 PO is het 2009 en komen ze je weer aanvallen, deze keer is het echt horror. Het meisje is groter en de soldaten, nou... Het zijn meer rare wezens dit keer. En nu is het aan jou de taak om iedereen af te slachten met je team! Zozo, een stukje tekst en mijn vingers zijn kapot... emo.gif

Hier is die kleuter

fear2yn5.jpg

screenshot_196325.jpg

Bewerkt: door Dieko

• Reacties 45
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1271450

Nee, ik ben 11 jaar maar ik durf F.E.A.R. wel te spelen, zo eng is ie nou weer niet. Dat een paar van jullie moeten wachten om weer moed te verzamelen... :7 Maar bij F.E.A.R. 2 PO kan ik het wel begrijpen! :Y

Geplaatst:
comment_1271780
Het lijkt mij een vet spel, ik heb gisteren toen ik uit was de eerste F.E.A.R. geïnstalleerd, ik hou het daar wel bij. F.E.A.R. 2 PO is voor mij al te eng. Ik koop hem niet, ik hou het wel bij de eerste deel. ;)

Ik koop hem ook niet :-(

Hij is eng, en het is wel leuk om vrienden mee te laten schrikken :Y

Als ze nou een shooter van hadden gemaakt.

De multiplayer ziet er wel vet uit.

Nou mij heb je er echt totaal niet mee laten schrikken vorige keer :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1271796
Het lijkt mij een vet spel, ik heb gisteren toen ik uit was de eerste F.E.A.R. geïnstalleerd, ik hou het daar wel bij. F.E.A.R. 2 PO is voor mij al te eng. Ik koop hem niet, ik hou het wel bij de eerste deel. ;)

Ik koop hem ook niet :-(

Hij is eng, en het is wel leuk om vrienden mee te laten schrikken :Y

Als ze nou een shooter van hadden gemaakt.

De multiplayer ziet er wel vet uit.

Nou mij heb je er echt totaal niet mee laten schrikken vorige keer :puh:

Toen hadden we niet de hele demo gespeeld :Y

Geplaatst:
comment_1272065
Mijn mooie filmpje _O_

Ik ben er trots _O_ _O_

Haha, Ik heb net de Demo ook uitgespeeld. En ik moet zeggen dat je je wel aardig lam schrikt zo nu en dan.

Geplaatst:
comment_1272397

Ik had met een vriend gisteravond dit spel gespeelt in een donkere kamer. we zijn aardig geschokken een paar keer. vooral in die kamer waar alles opeens begint te bewegen en het licht aan en uit gaat en je allerlei engs ziet. :7

en natuurlijk de wurg scene[/font] :cab:

Geplaatst:
comment_1272423
Ik had met een vriend gisteravond dit spel gespeelt in een donkere kamer. we zijn aardig geschokken een paar keer. vooral in die kamer waar alles opeens begint te bewegen en het licht aan en uit gaat en je allerlei engs ziet. :7

en natuurlijk de wurg scene[/font] :cab:

Heb je filmpjes van beide?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.