May 2, 200521 yr hey iedereen ik was gta sa aa het spelen en ik had de cheat van de vliegende auto's gedaan(lekerr vliegen ) en ik stort in het water maar je kunt dan niet uitstappen(dat wist ik al) dus ik dacht doe ik de cheats v/d oneindige longcapaciti(of zoiet) en mijn auto zinkt en ik was op de bodem en ik geef gas en wat denk je? inderdaad ik reed op de bodem ( ik moet effe wel zeggen dat het wel heeel traag gaat) en zo kunje als je wil zelfs ook trug aan land gaan B)
May 2, 200521 yr <_< Heb je bewijs van jou daad, kun je laten zien dat je dat hebt gedaan of daar bent geweest? Begin daar maar eerst mee, anders kunnen we elk onnozel verhaal wel geloven
May 2, 200521 yr heb ik ook al gedaan <_< je kan dat ook als je nog aan het oppervlak drijft :rolleyes:
May 2, 200521 yr Blijkbaar niet, maar als iemand anders het ook zegt lijkt mij het wel duidelijk dat het echt kan. Waarom probeer je het zelf eigenlijk niet?
May 2, 200521 yr Het kan wel degelijk hoor! :huh: Ik heb het ook zo vaak. Je gaat niet echt hard maar je rijd toch echt op de bodem!
May 2, 200521 yr Author Blijkbaar niet, maar als iemand anders het ook zegt lijkt mij het wel duidelijk dat het echt kan. Waarom probeer je het zelf eigenlijk niet? ik heb dit zelf gevonden :angry: hoe denk je dat ik er anders achter kwam
May 2, 200521 yr ja het kan echt want ik heb het ook al gedaan ,ik vind het niet wijs want als je op de bodem terechtkomt achter zoveel tijd ga je zo heel traag vooruit(de eerste en de laatste keer)
May 2, 200521 yr ik heb het uitgeprobeert het gaat niet :o EDIT: ik heb het niet HEEL lang gas gegeven misschien is het dan toch waar :lol: misschien was het een bug als je weer eens iets bizars ontdekt plaats het hier want bizarre dingen zijn meestal glitches of bugs Edited May 2, 200521 yr by Biohazard1990yakuza
May 3, 200521 yr <_< Heb je bewijs van jou daad, kun je laten zien dat je dat hebt gedaan of daar bent geweest? Begin daar maar eerst mee, anders kunnen we elk onnozel verhaal wel geloven Wat zeur je nou met bewijs ? Ga het gewoon proberen. Als het niet lukt, DAN kan je pas beginnen met zeuren. [-Spider-]
May 4, 200521 yr hey iedereen ik was gta sa aa het spelen en ik had de cheat van de vliegende auto's gedaan(lekerr vliegen ) en ik stort in het water maar je kunt dan niet uitstappen(dat wist ik al) dus ik dacht doe ik de cheats v/d oneindige longcapaciti(of zoiet) en mijn auto zinkt en ik was op de bodem en ik geef gas en wat denk je? inderdaad ik reed op de bodem ( ik moet effe wel zeggen dat het wel heeel traag gaat) en zo kunje als je wil zelfs ook trug aan land gaan B) hij(of zij) heeft wel gelijk ik heb het ook al eens ggedaan :ph34r: :ph34r: gtas RULEZZZZZZZZZ
hey iedereen
ik was gta sa aa het spelen en ik
had de cheat van de vliegende auto's gedaan(lekerr vliegen
)
en ik stort in het water maar je kunt dan niet uitstappen(dat wist ik al)
dus ik dacht doe ik de cheats v/d oneindige longcapaciti(of zoiet)
en mijn auto zinkt en ik was op de bodem
en ik geef gas en wat denk je?
inderdaad ik reed op de bodem
( ik moet effe wel zeggen dat het wel heeel traag gaat)
en zo kunje als je wil zelfs ook trug aan land gaan B)