Jump to content
Geplaatst:
comment_1271412

Hallo.

Ik had een vraag, over de Hydra.

Ik wil hem namelijk versnellen, maar dat lukt niet.

Ik druk op 2, en op 8, maar hij versnelt niet.

Kan iemand mij a.u.b. helpen?

Grtz, Luk-Lancer

P.S. Ik speel op PC, ik weet het op PS2, rechter joysitck naar voren.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1271415

Zoals je op deze pagina van WikiGTA kunt zien,

kun je met de '8'-toets op het 'Numpad' (Dat is het blokje met cijfers aan de rechterkant van je toetsenbord) de stuwraketten naar achteren draaien, zodat je meer snelheid krijgt. Gebruik je de '2'-toets op het numpad, dan draai je de stuwraketten omlaag, zodat je kunt opstijgen met de Hydra.

Let er hierbij op dat je de toetsen eventjes ingedrukt houdt, alleen aantikken is niet voldoende. Je kunt aan de stuwraketten op de Hydra ook zien hoe ze ingesteld staan, dus aan de hand daarvan kun je bepalen hoe je deze wilt instellen. Wanneer de stuwraketten dus helemaal naar achteren staan, zal de Hydra op topsnelheid zijn. Staan deze helemaal omlaag, dan zul je verticaal opstijgen.

Aangeraden wordt om eerst een flink stuk op te stijgen met de stuwraketten omlaag, om vervolgens

snelheid te maken door ze naar achteren te draaien.

Veel succes! :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1271418
Zoals je op deze pagina van WikiGTA kunt zien,

kun je met de '8'-toets op het 'Numpad' (Dat is het blokje met cijfers aan de rechterkant van je toetsenbord) de stuwraketten naar achteren draaien, zodat je meer snelheid krijgt. Gebruik je de '2'-toets op het numpad, dan draai je de stuwraketten omlaag, zodat je kunt opstijgen met de Hydra.

Let er hierbij op dat je de toetsen eventjes ingedrukt houdt, alleen aantikken is niet voldoende. Je kunt aan de stuwraketten op de Hydra ook zien hoe ze ingesteld staan, dus aan de hand daarvan kun je bepalen hoe je deze wilt instellen. Wanneer de stuwraketten dus helemaal naar achteren staan, zal de Hydra op topsnelheid zijn. Staan deze helemaal omlaag, dan zul je verticaal opstijgen.

Aangeraden wordt om eerst een flink stuk op te stijgen met de stuwraketten omlaag, om vervolgens

snelheid te maken door ze naar achteren te draaien.

Veel succes! :cya:

Oké, bedankt, ik laat het weten of het gelukt is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.