Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1271516

  • Bovenaan de gamemode
    new PortOceanDocksNorth;
    new PortOceanDocksSouth;


  • OnGameModeInit
    	PortOceanDocksNorth = CreateObject(975,2720.2524,-2404.8270,14.1,0.0,0.0,90.0);
    PortOceanDocksSouth = CreateObject(975,2720.2524,-2504.4,14.1,0.0,0.0,90.0);


  • OnPlayerCommandText
    	if (strcmp("/portnorth", cmdtext, true) == 0 && PortOceanDocksNorthCheck == 0){
    	MoveObject(PortOceanDocksNorth,2720.2524,-2397.6270,14.1,3);
    	SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Port OceandocksNorth is opened.");
    	PortOceanDocksNorthCheck = 1;
    	return 1;
    } else if (strcmp("/portnorth", cmdtext, true) == 0 && PortOceanDocksNorthCheck == 1){
    	MoveObject(PortOceanDocksNorth,2720.2524,-2404.8270,14.1, 3);
    	SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Port OceandocksNorth is closed.");
    	PortOceanDocksNorthCheck = 0;
    	return 1;
    }


Commando kan je zelf aanpassen, coördinaten ook. Je poort gaat trouwens open en dicht met één en het zelfde commando (heb er zelf even een check bij in gezet).

Elevators zijn helaas niet mogelijk, liften wel. Jouw elevators dus, want een elevator is een zuiginstallatie voor graan in het Nederlands. Je lift zou in principe hetzelfde werken als een poort, al zul je nu het Z-coördinaat moeten verhogen, in plaats van het X- of Y-coördinaat.

@ hieronder: Daar had ik 't dus over.

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.