Ik heb sinds kerst een nieuwe pc, nou had ik mijn 500gb schijf, maar deze maakte vaker crashes(productiefout).
Nu heb ik een andere schijf, maar me pc crashed nog steeds.
Nu zei me zus vriend dat ik me geheugen(van de pc danwel ) moest gaan testen, maar wie heeft hier een goede memory tester die ik niet hoef te branden of op een floppy hoef te zetten.
Want heb geen floppydraaier en heb geen zin om een proggie van 100kb op een dvd te zetten(aka verspilling).
En had een proggie die in windows zelf draaide maar daar kon ik maar testen tot 1000mb geheugen, en ik heb 4096 waarvan 3500(ofzo)mb ondersteunt.
Heb ook al geprobeerd om de chips apart te testen, maar dan moet ik ze op dezelfde manier stressen en weet niet hoe ik dat kan doen, heb al geprobeerd om CoD5 te draaien, maar daar crashed iedere strip mee, dus dat is geen goeie methode.
Wat kan het verder zijn dat me pc crashed?
Want ik krijg een blue screen en dan start ie opnieuw op.
Temperaturen zijn ook vrij normaal, dus dat is het ook niet.
Hallo,
Ik heb sinds kerst een nieuwe pc, nou had ik mijn 500gb schijf, maar deze maakte vaker crashes(productiefout).
Nu heb ik een andere schijf, maar me pc crashed nog steeds.
Nu zei me zus vriend dat ik me geheugen(van de pc danwel
) moest gaan testen, maar wie heeft hier een goede memory tester die ik niet hoef te branden of op een floppy hoef te zetten.
Want heb geen floppydraaier en heb geen zin om een proggie van 100kb op een dvd te zetten(aka verspilling).
En had een proggie die in windows zelf draaide maar daar kon ik maar testen tot 1000mb geheugen, en ik heb 4096 waarvan 3500(ofzo)mb ondersteunt.
Heb ook al geprobeerd om de chips apart te testen, maar dan moet ik ze op dezelfde manier stressen en weet niet hoe ik dat kan doen, heb al geprobeerd om CoD5 te draaien, maar daar crashed iedere strip mee, dus dat is geen goeie methode.
Wat kan het verder zijn dat me pc crashed?
Want ik krijg een blue screen en dan start ie opnieuw op.
Temperaturen zijn ook vrij normaal, dus dat is het ook niet.
Alvast bedankt.