Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_133174

Heb je dit met een eigen camera gemaakt. Want op internet staan er screens die er een stuk beter uitzien. ;)

pre-ps2-juiced-2.jpg

Nog niet denderend maar ja...

Ow en je had dit beter in het gamesfotum kunnen zetten ;)

Bewerkt: door BeatboxGamer

Geplaatst:
comment_133177

Maar er moet ook nog een juiced uitkomen. Volgens mij is dit geen juiced of wel?

Oke met je eigen camera. Vandaar. Ja je auto's zijn wel gaaf getund.

Bewerkt: door BeatboxGamer

Geplaatst:
comment_133297
Vind het er maar lelijk uitzien.. veelste blokkerig ;)

mijn 1e indruk is ook dat het er niet uitziet zo als het er hoort te zien, oke het is een demo, maar ik dacht dat de demo altijd het voorproefje was van de game, ben er nu de beelden te hebben gezien niet al te enhousiast over <_<

Geplaatst:
comment_134238

Nee juiced is nooit uitgebracht, Eerst zou ie in november 2004 uitkomen maar de uitgeverij ging failliet, een andere uitgeverij heeft de rechten gekocht, eraan gesleuteld en binnenkort is ie uit

Geplaatst:
comment_136250
Nee juiced is nooit uitgebracht, Eerst zou ie in november 2004 uitkomen maar de uitgeverij ging failliet, een andere uitgeverij heeft de rechten gekocht, eraan gesleuteld en binnenkort is ie uit

ik heb de demo gespleed wat een stink schijt game zeg.. ik speel n0g liever Kirby met mijn br0ertje <_<

Geplaatst:
comment_138618

Ik denk wel dat et een vette game word! aan die screens te zien.

ik heb de demo gespleed wat een stink schijt game zeg.. ik speel n0g liever Kirby met mijn br0ertje

wat is er mis met kirby? :lol: :puh:

Geplaatst:
comment_139289

Oke webcamgooier ;) .

Dat verklaard waarom ze er niet mooi uitzien. Want als je screens op internet ziet dan zien die er een heel stuk beter uit. Maar ja mij lijkt het niet echt een leuk spel. Bewaar me geld voor San Andreas. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.