Jump to content
Geplaatst:
comment_133267

juni komt snel dichterbij zodat ik eindelijk San andreas kan uitproberen echter nu is mijn vraag is het mogelijk om de gelockte steden te komen zonder cheats te gebruiken of al te veel hoofdmissie te doen. Door bv .Net zoals bij Vice door hard tegen het roadblock te rijden met de motor of een jump naar het het golf terrein.

Ik wil namelijk zsm mount chiliad onveilig maken met zo min mogelijk hoofdmissies of cheats, wie weet raad ?????

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_134204

AAAAI das jammer en met 4 sterren achter je naam zit de beklimming van mount chiliad op de fiets er dus niet in. thx voor de support

Dus dat wordt dus de eerste paar hoofdmissies uitspelen alvorens we kunnen gaan bergbeklimmen.

Na het lezen van de preview van pcgameplay kan ik helemaal niet meer wachten.

Geplaatst:
comment_134275
AAAAI das jammer en met 4 sterren achter je naam zit de beklimming van mount chiliad op de fiets er dus niet in. thx voor de support

Dus dat wordt dus de eerste paar hoofdmissies uitspelen alvorens we kunnen gaan bergbeklimmen.

Na het lezen van de preview van pcgameplay kan ik helemaal niet meer wachten.

je moet eerst alle missies van losantos uitspelen dan kan je pas de berg op.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.