Geplaatst: 16 februari 200916 jaren comment_1273579 ik heb weer een probleem met me xbox360 de ring of death?? maar er knippert 1 rood lampje is dat iets nieuws ofzo? ik wil het niet opsturen weet iemand hoe ik het zelf kan maken??
Geplaatst: 16 februari 200916 jaren comment_1273605 ik heb weer een probleem met me xbox360 de ring of death?? maar er knippert 1 rood lampjeis dat iets nieuws ofzo? ik wil het niet opsturen weet iemand hoe ik het zelf kan maken?? Geeft hij een error aan? Zoniet, kijk dan hier: One of the lights on the Ring of Light on the front of your Xbox 360 console flashes red, and you do not receive an error code Krijg je één van de volgende errors er bij: E67, E68, of E69. Kijk dan hier: One of the lights on the Ring of Light on the front of your Xbox 360 console flashes red and you receive one of the following error codes: E67, E68, or E69.
Geplaatst: 16 februari 200916 jaren Auteur comment_1273614 hij geeft wel error`s aan zoals de onderste optie maar ik had er toen ook een memory stick in zitten van me neef toen die weer wou gamen zat de stick helemaal vol met error`s hij is al zijn profielen kwijt e games in mijn hard drive heb ik het nog niet gemerkt
Geplaatst: 16 februari 200916 jaren comment_1273633 hij geeft wel error`s aan zoals de onderste optie maar ik had er toen ook een memory stick in zitten van me neef toen die weer wou gamen zat de stick helemaal vol met error`s hij is al zijn profielen kwijt e games in mijn hard drive heb ik het nog niet gemerkt Profielen en achievements staan toch op servers dus dat maakt niks uit. Maar ja dan zul je je Xbox even op moeten sturen. Wel genaaid, net met TLAD...
Geplaatst: 16 februari 200916 jaren Auteur comment_1273773 hij geeft wel error`s aan zoals de onderste optie maar ik had er toen ook een memory stick in zitten van me neef toen die weer wou gamen zat de stick helemaal vol met error`s hij is al zijn profielen kwijt e games in mijn hard drive heb ik het nog niet gemerkt Profielen en achievements staan toch op servers dus dat maakt niks uit. Maar ja dan zul je je Xbox even op moeten sturen. Wel genaaid, net met TLAD... :S ik ga het wel opsturen eerst even afscheid nemen
ik heb weer een probleem met me xbox360 de ring of death?? maar er knippert 1 rood lampje
is dat iets nieuws ofzo?
ik wil het niet opsturen weet iemand hoe ik het zelf kan maken??