Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 217
  • Bezichtigingen 14.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_197594

Hier nog een aantal wallpapers van mij:

halobackground6ma.th.jpg

thesims29is.th.jpg

Beetje simpele, maar wel goed als achtergrond vind ik. Want drukke achtergronden vind ik niks. ;)

Geplaatst:
comment_197835
Ik ben niet echt goed in Wallpapers maken, maar ik heb toch eens iets geprobeerd:

uglypapier9nd.th.jpg

ik vind hem prachtig

8,5/10

NIet mooi, ben je gek, ik geef hem een 8,5 :D

Geplaatst:
comment_197976
Het is niet het goede formaat voor een Wallpaper, maar het begint er al aardig uit te zien hoor. :dans:

dankje maar moet ik hem dan 1024x768 make? of iets anders?

Geplaatst:
comment_197998
leader,1 Aug 2005, 18:05:17]
Het is niet het goede formaat voor een Wallpaper, maar het begint er al aardig uit te zien hoor. :dans:

dankje maar moet ik hem dan 1024x768 make? of iets anders?

Het hoeft natuurlijk niet, maar het beste is van wel. Maar als jouw grootte op 800×600 staat maak je hem natuurlijk die maat :Y

Geplaatst:
comment_199266
leader,3 Aug 2005, 10:03:09] ik heb nog een walpaper gemaakt :) van killzone wat vinden jullie ervan?

*plaatje*

Hij is mooi gemaakt, ik denk alleen dat een animatie in een wallpaper niet zo handig is.

Dat gaat namelijk irriteren op een gegeven moment en het duurt langer voordat je bureaublad geladen is :Y

Geplaatst:
comment_199268
leader,3 Aug 2005, 10:03:09] ik heb nog een walpaper gemaakt :) van killzone wat vinden jullie ervan?

*plaatje*

Hij is mooi gemaakt, ik denk alleen dat een animatie in een wallpaper niet zo handig is.

Dat gaat namelijk irriteren op een gegeven moment en het duurt langer voordat je bureaublad geladen is :Y

het duurt helemaal nie lang ik heb dat geprobeert en het kan z'n animatie in walpaper:)

Geplaatst:
comment_199272
leader,3 Aug 2005, 10:51:48]

*plaatje*

het duurt helemaal nie lang ik heb dat geprobeert en het kan z'n animatie in walpaper:)

Mooi, want toen ik een animatie als wallpaper had toen kon ik me bureaublad haast niet bekijken :$ :schater:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.