Jump to content
Geplaatst:
comment_1274054

Toen ik vandaag nietsvermoedend de reclame uit de brievenbus haalde, stuitten mijn ogen op deze folder, die van de Bart Smit. Op de achterkant stond namelijk een speciale aanbieding voor Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Niet zomaar een pre-order actie, maar volgens de folder zou je ook nog eens exclusieve extra's kunnen bemachtigen wanneer je de game bij Bart Smit zou kopen.

Namelijk:

• "Extra munitie upgrade waardoor vanaf het begin van het spel de meeste wapens beschikbaar zijn."
  • "$10.000 extra in-game geld."
  • "5 extra safe houses."

Hier is een screen:

post-64843-1234806995.jpg

Wat vinden jullie van deze actie? Wisten jullie er al van? Op wat voor manier zou Bart Smit dit willen bewerkstelligen? Vinden jullie dit aanbod de moeite waard? Zou je deze 'extra's' echt niet kunnen bemachtigen wanneer je de game ergens anders zou kopen? Bediscussieer het allemaal hier! :tu:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1275793
Als ze nou eerst de trailer en de website eens online zetten (wat ze beloofden voor vorige week), dan kijk ik wel of ik van de aanbieding gebruik ga maken. ;)

Mvg,

Flitskikker

klopt ben ik ook erg teleurgesteld over maarja zo is rockstar nou eenmaal xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.