Geplaatst: 16 februari 200916 jaren comment_1274158 Gewoon uit nieuwsgierigheid Wat vinden jullie nou het leukste aan GTA IV? Ik kon geen topic over dit vinden met de zoek machine. Maak een top 5: 1. Door de ruit vliegen bij een botsing. 2. Granaten uit de auto gooien. 3. Ruitje intikken bij gesloten autodeur. 4. Random Characters* 5. Bakstenen/dildo's/blikjes/etc. oppaken en weggooien. *voor de onwetenden klik hier voor de uitleg.
Geplaatst: 16 februari 200916 jaren comment_1274217 1. Internet 2. De dates via internet. 3. Vriendschappen onderhouden 4. Random characters 5. Schieten vanuit een auto ( omdat dat veel verbeterd is )
Geplaatst: 16 februari 200916 jaren comment_1274290 De vetste features voor mij: 1. De ge-wel-di-ge graphics! 2. Multiplayer Freemode 3. Multiplayer Party Mode 4. Downloadable Content 5. Bakstenen/dildo's/blikjes/etc. oppaken en weggooien
Geplaatst: 19 februari 200916 jaren comment_1276635 Mijn top 5 features zijn: 1. als de politie je achtervolgt en je rijdt bijvoorbeeld in een Landstalker. dan zegt de politie ook: suspect doing 60's in an uhh... Black Dundreary Landstalker. 2. door de vooruit vliegen. 3. Een auto ruit met je holster, voet, of elleboog in slaan. 4. Verschillende auto alarms: bliep, piep en Toeteralarm. 5. dat je hele auto kan indeuken. Bewerkt: 19 februari 200916 jaren door Tommy-Vercetti
Gewoon uit nieuwsgierigheid
Wat vinden jullie nou het leukste aan GTA IV?
Ik kon geen topic over dit vinden met de zoek machine.
Maak een top 5:
1. Door de ruit vliegen bij een botsing.
2. Granaten uit de auto gooien.
3. Ruitje intikken bij gesloten autodeur.
4. Random Characters*
5. Bakstenen/dildo's/blikjes/etc. oppaken en weggooien.
*voor de onwetenden klik hier voor de uitleg.