Jump to content
Geplaatst:
comment_133513

Altijd al een Signature of een Avatar willen hebben? En je kan niet overweg met Graphics programma's? Vraag hem dan hier aan! Dan hoef je niet meer met PMetjes te klooien :puh:

Mensen die hem dan willen maken kunnen hem dan voor je maken ;)

Doe het wel zo:

Ik wil een Signature/Avatar

Dit zijn me plaatjes die ik erin wil hebben:

Plaatje

Plaatje

Plaatje

etc.

Die plaatjes zijn ervoor zodat wij het niet hoeven te zoeken ;)

Dus nog 1 keer:

Vraag hier je Signature/Avatar aan!

--------------------------------------------

Edit door Exabyte:

De lijstjes die je moet gebruiken.

Signature
Grootte [max. 500x150]:
Achtergrondkleur/brush:
Soort achtergrond:
Soort Text:
Soort animatie [optineel]:
Plaatje [link geven]:
Border [rand] kleur:

Grootte [max. 64x64]:
Achtergrondkleur/brush:
Soort achtergrond:
Soort Text:
Soort animatie [optineel]:
Plaatje [link geven]:
Border [rand] kleur:

Extra Regel:

Vraag niet meer dan 2 per week aan, en begin niet te roepen "waar blijft mijn sig", als het echt te lang duurt stuur je maar een PB! Hou je je er niet aan, worden er maatregelen genomen!

• Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 100.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_137509

Ik wil graag 1tje met voetballers erin, het liefst v. Nistelrooy en Robben, en als het kan met Colina (of hoe die scheids ook heet.)

Geplaatst:
comment_137855

Ik zou er graag ook een willen en het maakt niet uit wat voor effecten je gebruikt, zolang mijn naam er maar inzit.

Bewerkt: door Froop

Geplaatst:
comment_138334

Ik wil best een signature&avater voor je maken, maar ik zit niet in het team en mag het dus niet van hun. ;)

Maar gelukkig voor jou: Ik luister niet naar hun en doe wat ik wil.

Vertel me wat je erin wilt hebben en dan zal ik het voor je maken. :)

Bewerkt: door Scott16

Geplaatst:
comment_138412

Verbaasd me dat ik de enige ben die hier een beetje werkt, waar zijn dragonmaster en timos !? Maargoed, ik spreek hen daarwel even op. @ Froop & Mr.Boss ; Ik heb het nu beetje druk met mijn eigen zorgen ( comics/strips, signatures, wallpapers en, verhalen verzinnen etc. ), maar ik zal wel even een gaatje pakken en aan jullie signature werken.

Vanavond moet ik ze gepost hebben.

Geplaatst:
comment_138415
Verbaasd me dat ik de enige ben die hier een beetje werkt, waar zijn dragonmaster en timos !? Maargoed, ik spreek hen daarwel even op. @ Froop & Mr.Boss ; Ik heb het nu beetje druk met mijn eigen zorgen ( comics/strips, signatures, wallpapers en, verhalen verzinnen etc. ), maar ik zal wel even een gaatje pakken en aan jullie signature werken.

Vanavond moet ik ze gepost hebben.

Timos heeft een eigen site (geloof ik) waar ik member van ben dus ik denk dat hij het daar mee druk heeft en Dragonmaster is god-mod weer een andere site waar ik mod van ben dusi k denk dat Dragonmaster het daar mee druk heeft.

PS: Dit is toch geen reclame he

Geplaatst:
comment_138421

Mr.Boss zei eerst in zijn bericht 'Hayate',dus had hij het niet aan het team gevraagt maar aan hem.

Maar nu heeft hij het geedit,dus kan iedereen van het team een maken

Geplaatst:
comment_138422
Bullshit!

Ik zie die twee vaak zat op het forum, dus tijd tekort hebben ze niet. -_-

Ik zeg ook niet dat ze er nooit zijn, ik zeg dat ze ook wel is op andere sites zijn. Want ik zie ze hier ook regelmatig.

Bewerkt: door need my speed

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.