Jump to content

The Lost and Damned actie - Win een jaar lang gratis Xbox Live Gold!

Geplaatst:
comment_1274808

Vanaf vandaag is Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned exclusief te downloaden voor de XBox 360. Om dat te vieren geven wij maar liefst 3 maal Grand Theft Auto IV: The lost and Damned weg (1600 MS punten) inclusief een jaar lang gratis Xbox Live Gold abonnement! Om deze prijzen te kunnen winnen dien je 5 Multiple choice vragen in te vullen over The Lost and Damned. De meeste antwoorden kan je direct van WikiGTA afhalen.

gallery_1_5_19879.jpg

Behalve 3 fantastische hoofdprijzen geven we ook nog 5 troostprijzen weg waar net als in de hoofdprijs diverse stickers en een exclusieve GTAGames.nl goodie in zitten.

De Grote Lost and Damned actie wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je gratis registeren, als je mee wilt doen. Meedoen kan op deze pagina.

Inzenden kan tot en met zondag 22 februari 2009!

• Reacties 101
  • Bezichtigingen 20.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1275500

ik heb ook al meegedaan, ik ben blij dat jullie deze actie hebben georganiseerd, omdat ik net van plan was om Xbox live Gold te kopen + microsoft points, dus was dit echt precies op tijd.

Veel succes allemaal

Geplaatst:
comment_1275651
Ik vind het wel jammer want de meeste PS3'rs zouden er tog niks meedoen.

Zo hebben wij minder win kans.

Alsof wij van hier kunnen zien dat jij wél een XBox hebt......bovendien: PS3-spelers kunnen hun eventuele winst toch weggeven? Iedereen doet gewoon lekker mee en er komt vanzelf een winnaar :Y

Geplaatst:
comment_1275656

Niet dat ik het dan oneerlijk vind, alleen het is wel jammer.

Maar je krijgt tog gewoon 1600 punten hé? Dus je kunt er bijv. ook iets anders mee kopen?

Niet dat ik dat doet de uitbreiding lijkt me veel té cool!

Geplaatst:
comment_1275675

Nee, je krijgt geen punten......Joriz heeft namens GTAForum natuurlijk connecties met Rockstar en heeft met ze afgesproken dat een aantal exemplaren gratis gedownload mogen worden......niet inwisselbaar dus voor geld of andere goodies ^_^

Geplaatst:
comment_1275677

krijg je dan zn ding (zonder headset)

Beschrijving

Met dit geweldige pakket kun je Grand Theft Auto - The Lost and Damned van Xbox Live Marketplace downloaden

Grtzz TBOGG

post-91618-1234965383.gif

Bewerkt: door TheBestOf GTA-Games

Geplaatst:
comment_1275799
Het zijn alleen de punten die je krijgt, ik weet het bijna zeker.

hoe bedoel je ?

Dat je alleen de game krijgt, dus de punten om hem tekopen. ;)

ja of dat ding op die foto ;p

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.