Geplaatst: 18 februari 200916 jaren comment_1275604 Ik heb en paar dagen geleden RTC gekocht Het is een tof spel... Maar ik geraak niet meer verder! Ik bedoel: "Hoe maak je loopings?" HELP ME!!! NIEUW PROBLEEM: Ik heb zojuist een achtbaan met loopings 1 gebouwd, maar... Ik zet de CoasterCam aan, en ik ga heel even omhoog, en ga dan lichtjes naar beneden! HELP ME! Bewerkt: 25 februari 200916 jaren door RobbieB
Geplaatst: 18 februari 200916 jaren comment_1275613 Ik heb en paar dagen geleden RTC gekochtHet is een tof spel... Maar ik geraak niet meer verder! Ik bedoel: "Hoe maak je loopings?" HELP ME!!! Terwijl je een achtbaan bouwt is er daar zo'n stuk achtbaan die een halve looping maakt, druk daar 2 keer op en je hebt dan een looping! Ik heb het spel ook maar laatste keer dat ik het speelde was een jaar geleden ofzow.
Geplaatst: 18 februari 200916 jaren comment_1275619 Fout, maak een stukje baan omhoog. Dan kun je rechts 'looping' selecteren.
Geplaatst: 18 februari 200916 jaren Auteur comment_1275876 Ik heb en paar dagen geleden RTC gekochtHet is een tof spel... Maar ik geraak niet meer verder! Ik bedoel: "Hoe maak je loopings?" HELP ME!!! Terwijl je een achtbaan bouwt is er daar zo'n stuk achtbaan die een halve looping maakt, druk daar 2 keer op en je hebt dan een looping! Ik heb het spel ook maar laatste keer dat ik het speelde was een jaar geleden ofzow. Bedankt Nikita
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1285602 heb je de ketting op de baan gezet? zo'n ket die je omhoog trekt? zo ja, dan kun je die altijd nog harder laten lopen door op de achtbaan te klikken en dan in dat schermpje rechtsonder en dan een van die icoontjes en dan staat ergens: snelheid kettinglift: 21.34 bijv. graag gedaan Bewerkt: 28 februari 200916 jaren door _Night-Men_
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren Auteur comment_1285614 heb je de ketting op de baan gezet? zo'n ket die je omhoog treket? zo ja, dan kun je die altijd nog harder laten lopen door op de achtbaan te klikken en dan in dat schermpje rechtsonder en dan een van die icoontjes en dan staat ergens: snelheid kettinglift: 21.34 bijv. Oeps! Vergeten! Bedankt voor de hulp!
Ik heb en paar dagen geleden RTC gekocht
Het is een tof spel...
Maar ik geraak niet meer verder!
Ik bedoel: "Hoe maak je loopings?"
HELP ME!!!
NIEUW PROBLEEM:
Ik heb zojuist een achtbaan met loopings 1 gebouwd, maar...
Ik zet de CoasterCam aan, en ik ga heel even omhoog, en ga dan lichtjes naar beneden!
HELP ME!
Bewerkt: door RobbieB