Jump to content
  • Reacties 51
  • Bezichtigingen 11.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Welke gang is de stijlste? 28 leden hebben gestemd

1. 1. Welke gang is de stijlste?

• Maffia
      23
    • Yakuza
      4
    • Triads
      3
    • Orange Grove Families
      21
    • Vercetti Gang
      8
    • Vagos
      2
    • Diablos
      0
    • Yardies
      0
    • Ballas
      4
    • Da Nang Boys
      3

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1942324

Ik heb het hele topic doorgelezen en nee deze grap is nog niet gemaakt. Hier komt ie dan:

DE WILDE GANZEN! MUAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!

Ontopic: Ik sta Gracie bij.

Geplaatst:
comment_1942383

Ik heb het hele topic doorgelezen en nee deze grap is nog niet gemaakt. Hier komt ie dan:

DE WILDE GANZEN! MUAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!

Ontopic: Ik sta Gracie bij.

Ik was ook erg content dat een dergelijke 'grap' nog niet gemaakt was, en toen ik zag wie de laatste reactie in dit topic had bekroop me dan ook direct een gevoel van onbehagen. Ik vrees dat veel lezers van de 'grap' enige plaatsvervangende schaamte niet kunnen onderdrukken wat onze status van beruchte gang niet ten goede zal komen.

ontopic: Rednecks uit GTA2 onder leiding van Billy Bob Bean en Gran'pa.

BillyBobBean-GTA2.jpg

Geplaatst:
comment_1942385

Ach, als mensen de grap er niet in zien, is dat alleen maar een positief statement. Dan veronderstellen ze tenslotte dat wij serieus een goede gang zijn.

• 3 years later...
Geplaatst:
comment_2358731

Bump. :$ De Leone Family, toch staan ze op 'n vreemde manier er niet bij.. :? Ik had er hoofdzakelijk voor gekozen aangezien dit (naar mijns

inziens) dé eerste gang waar ik mee te maken kreeg. Daarenboven dragen ze (vrij) chique kleding, wat ook 'n grote rol speelt. Het is tenminste

fatsoenlijker dan 't casual straatkledij wat de meerderheid van de gangs draagt. En van het feit dat ze in zwarte Sentinels rijden, da's namelijk één

van m'n favoriete auto's in de GTA-serie. :Y

Bewerkt: door .PhoeniX.

• 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.