Geplaatst: 19 februari 200916 jaren comment_1276894 Hallo allemaal Mijn server staat dus nu online, opzich wel leuk enzo. Maar ik wil er nog wat aan toevoegen. en dat is: Dat als je uit een auto stapt dat hij na 30 sec word vernietigd Een soort teleto command, dat als je /teleto [iD] typt dat je naar diegene word geteleporteerd, voor iedereen op de server toegankelijk. Ik hoop dat iemand mij kan helpen Bewerkt: 25 februari 200916 jaren door Remi-X
Geplaatst: 26 februari 200916 jaren Auteur comment_1284426 Nee, maar nu wel. Allen lost het niet erg veel op C:\Users\Remi de Groot\Desktop\SAMP Server\gamemodes\remi-x.pwn(295) : error 017: undefined symbol "cmd"C:\Users\Remi de Groot\Desktop\SAMP Server\gamemodes\remi-x.pwn(295) : error 017: undefined symbol "idx" C:\Users\Remi de Groot\Desktop\SAMP Server\gamemodes\remi-x.pwn(464) : error 017: undefined symbol "idx" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 3 Errors. Dus ik mis het identificeren van CMD en IDX dus Regel 295 is: cmd = strtok(cmdtext, idx); Als ik die weg haal houd ik nog maar 1 error over, namelijk die op regel 464: tmp = strtok(cmdtext, idx);.Als ik die weg haal kan ik gewoon compilen, met alleen een warning dat strtok nooit word gebruikt Bewerkt: 26 februari 200916 jaren door Remi-X
Geplaatst: 26 februari 200916 jaren comment_1284759 Regel 295 is: cmd = strtok(cmdtext, idx); Klopt het dat je die (bijna) helemaal bovenin je OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) callback hebt staan? Zo ja, dan moet je boven die regel nog zetten: new cmd[256], idx; Dus: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[256], idx; cmd = strtok(cmdtext, idx);
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren Auteur comment_1284778 new cmd[256], idx, tmp[256]; cmd = strtok(cmdtext, idx); Dat staat er boven. Als ik dat weg haal heb ik niks meer aan het Report command... EDIT: Ik weet niet hoe, maar ik heb het goto command werkend gekregen, en het report cmmand werkt ook nog steeds. Nu heb ik weer een nieuw vraagje Als iemand nou met een command een voertuig spawnt, en er daarna nog een wil, is het dan mogelijk dat de vorige word destroyed? Dan hoef ik niet op te letten dat iemand overspawn gaat maken, en is wel makkelijk opzich Bewerkt: 27 februari 200916 jaren door Remi-X
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1284818 Variabelen aanmaken: new Voertuig[MAX_PLAYERS]; // Hierin gaan we het vehicle id op slaan new bool:VoertuigSpawned[MAX_PLAYERS]; // hiermee checken we of er al een voertuig gespawned is public OnPlayerConnect(playerid) { VoertuigSpawned[playerid] = false; // Als de speler connect heeft hij nog geen voertuig gespawned } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason[]) // Disconnect { if(VoertuigSpawned[playerid] == true) // Als een voertuig gespawned is ... { DestroyVehicle(Voertuig[playerid]); // Vernietig het ... } VoertuigSpawned[playerid] = false; // Zet de variabele weer naar false } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { // vehicle spawn command if(VoertuigSpawned[playerid] == true) // Als een voertuig gespawned is ... { DestroyVehicle(Voertuig[playerid]); // Vernietig het ... } Voertuig[playerid] = CreateVehicle(...); // Geef de speler een nieuw voertuig }
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren Auteur comment_1284917 Het werkt niet.. Ik krijg geen errors in compilen, en ingame ook geen errors. Alleen kan ik alsnog onbeperkt spawnen... Mijn pawno: Bovenaan: #include <a_samp> new Voertuig[MAX_PLAYERS]; // Hierin gaan we het vehicle id op slaan new bool:VoertuigSpawned[MAX_PLAYERS]; // hiermee checken we of er al een voertuig gespawned is Connecten public OnPlayerConnect(playerid) { GameTextForPlayer(playerid,"~r~Welcome at The X Server! ~n~ ~w~For all commands, read /cmds. ~n~ ~b~Have fun =D",5000,3); SendPlayerFormattedText(playerid, "For commands type /cmds.", 0); SendPlayerFormattedText(playerid, "Cheating in /cheat.", 0); SendPlayerFormattedText(playerid, "Read rules: /rules.", 0); GivePlayerMoney(playerid, 2500000); VoertuigSpawned[playerid] = false; // Als de speler connect heeft hij nog geen voertuig gespawned return 1; } Disconnecten public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) // Disconnect { if(VoertuigSpawned[playerid] == true) // Als een voertuig gespawned is ... { DestroyVehicle(Voertuig[playerid]); // Vernietig het ... } VoertuigSpawned[playerid] = false; // Zet de variabele weer naar false } Spawn code public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new Float:px, Float:py, Float:pz, Float:pa; if (strcmp("/infernus", cmdtext, true) == 0) { if(VoertuigSpawned[playerid] == true) // Als een voertuig gespawned is ... { DestroyVehicle(Voertuig[playerid]); // Vernietig het ... } GetPlayerFacingAngle(playerid,pa); GetPlayerPos(playerid, px, py, pz); Voertuig[playerid] = CreateVehicle(411, px+5, py, pz, pa,-1, -1,60000); SendClientMessage(playerid, GREEN,"Spawned a Infernus!"); return 1; } Bewerkt: 27 februari 200916 jaren door Remi-X
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1284932 Onder GetPlayerPos zet je dit nog: VoertuigSpawned[playerid] = true; Vergeten er bij te zetten. Je moet het script nog laten weten dat het voeruig gespawned is.
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren Auteur comment_1285003 Ja, nu werkt het perfect BTW: Is het mogelijk om Rcon ingelogde mensen meer skins te geven? Bewerkt: 27 februari 200916 jaren door Remi-X
Geplaatst: 17 mei 200916 jaren comment_1358859 Ik wil even terugkomen op het Report gedeeltje. op de 1e pagina. Waar moet je dit inzetten in het script ?
Geplaatst: 17 mei 200916 jaren comment_1358865 Ik wil even terugkomen op het Report gedeeltje. op de 1e pagina.Waar moet je dit inzetten in het script ? Bij OnPlayerCmdText
Geplaatst: 18 mei 200916 jaren comment_1359140 Ik wil even terugkomen op het Report gedeeltje. op de 1e pagina.Waar moet je dit inzetten in het script ? Bij OnPlayerCmdText ik wil het in een leeg script. ( Om een filterscript te maken) . Hoe doe ik dit nu ?? Bewerkt: 18 mei 200916 jaren door Pattypat
Hallo allemaal
Mijn server staat dus nu online, opzich wel leuk enzo. Maar ik wil er nog wat aan toevoegen. en dat is:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Bewerkt: door Remi-X